| roxanac a întrebat:

Cum e cand sunteti fericiti? Ce reprezinta pentru voi fericirea? Sunteti fericiti?

Răspuns Câştigător
| hamsterx a răspuns:

Cand sunt fericita e bine, asta e clar. fericirea reprezinta pentru mine momentele cand ma inteleg bine cu cei din jur, pentru ca daca e intelegere, vin si celelalte[iubirea, conversatiile, glumele, etc] pe parcurs si astfel sunt fericita. pot sa spun ca sunt un om fericit pentru ca am multi prieteni apropiati cu care ma inteleg bine, pe care ii iubesc si ma iubesc si cu care rad, glumesc, ma distrez. De asemenea am si parintii alaturi si asta e un lucru minunat, nu stiu ce m-as face fara ei!
tu cum esti si ce parere ai?
te pup:*

11 răspunsuri:
constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Eu sunt fericita, am o familie mare, unita, o casnicie de 35 de ani, 5 copii (3 la casa lor ultimii 2 sunt studenti), am 2 nepoti.

| georgiana a răspuns:

Fericirea pentru mine reprezinta un rau necesar, nu as putea zambi si depasi unele situatii, daca nu as avea iubirea si sprijinul celor din jur, iar atunci cand esti bine dispus si toate iti merg ca la carte, este si mai bine.

| tarziu a răspuns:

Caut fericirea intr'o cana de Feteasca
Cineva sa ma opreasca
Numa' sa'ndrazneasca...

Serios vorbind, nu sunt fericit, dar am invatat sa ma bucur de lucrurile marunte din viata, pe care pana acum nu le'am observat

| tarziu a răspuns:

@ marionel Aveam capu'la cutie!

| byanka14 a răspuns:

Nimic nu e mai important decat fericirea, dar te-ai intrebat vreodata ce este aceasta? Dictionarul de Psihologie defineste fericirea drept "o stare deosebita de implinire a ceva ce s-a realizat si a provocat un succes neasteptat sau mult asteptat sau asteptat tensionat. Se manifesta ca o stare euforica incarcata de trairi intense ce nu numai ca provoaca un fel de traire recuperatorie puternica, ci si o energizare, o stare de receptivitate si toleranta, cresterea dorintei de a face ca si altii sa fie fericiti."