| Superior a întrebat:

Daca ar veni extraterestrii,ar fi pasnici? Sau cu ganduri nu tocmai neprietenoase. Am vazut filme cum ar fi "Ziua cand pamantul s-a oprit" prin care invazia consta in exterminarea omerii pentru a salva planeta pana la "Ziua indepententei" in care invazia consta in colonizarea unui nou teritoriu pentru supravietuire. Ce parere aveti? Extraterestrii pentru mine reprezinta cel mai curios, dar si temut subiect dintre toate. Probabilitatea ca acestia exista e mare (sau minim de 50%), avand in vedere ca universul e infinit.

| T0T a răspuns:

Dacă extratereștrii au capacitatea să se ascundă așa bine sau să călătorească până la noi în nenumărate rânduri atunci crezi că ar fi o problemă așa mare pentru ei să ne invadeze?

| untu a răspuns:

Nu cred in existenta extraterestrilor! E facatura de la niste americani!

| Stell99 a răspuns (pentru untu):

Nici ei nu cred in existenta oamenilor ca tine si uite ca ei exista laughing))

Sunt multe rase de extraterestri cu care omenirea a interactionat si spre surprinderea multora continua sa interactioneze. Sunt rase care ne vor binele, ca daca nu ar fi fost eram exterminati de mult timp.

| Iunix a răspuns:

Mda... dacă oamenii ar avea posibilitatea să călătorească mult mai eficient și mai rapid prin spațiu, și ar găsii o planetă vie, locuită de alte ființe inteligente, ce crezi că s-ar întâmpla? Cum s-ar comporta oamenii față de acele ființe? Să nu uităm că atunci când europenii i-au găsit pe amerindieni i-au ucis pe toți, deșii și ei erau oameni, făceau parte din aceeași specie, de pe aceeași planetă. Așa și cu extratereștrii. Poate ne vor extermina la fel cum am făcut „ noi " cu alți semeni deai noștri, până la urmă pe extraterestru nu o să-l intereseze, o să găsească o planetă vie numai bună de folosit dar care are niște mici paraziți ce trebuiesc îndepărtați sau folosiți ca sclavi. Ăsta ar fi un scenariu, dacă vrei altul, sau părerea mea, nimic nu e bătut în cuie, la fel ca oamenii, extratereștrii pot fi buni, alții pot fi răi și tot așa. Dacă niște extratereștrii ne descoperă planeta unii poate vor să îi folosească resursele, alții poate vor să extermine omenirea, alții poate vor să ne studieze și să încerce să comunice cu noi. Dar în nici un caz nu vor arunca în aer Pământul, e prea valoros. nu e o simplă planetă, e o planetă cu viață, destul de rară și ca extraterestru nu îți permiți să distrugi așa ceva.

| Ionut621 a răspuns (pentru Iunix):

Te-ai gandit un pic ca europenii i-au omorat pe Amerindine, ca amerindieni ii puteau ucide? Nimeni nu va sti cu adevarat raspunsul... In plus stramosii americanilor nu au progresat foarte mult in stiinta cum au facut-o europenii, erau un fel de bastinasi...

| Ionut621 a răspuns (pentru Iunix):

Eu cred ca exista o specie asemanatoare noastra, dar nu poti sa stii ca ei sunt mai avansati ca noi in tehnologie sau noi suntem. Dar eu sper ca sa fie ca, chinezii in fotbal, multi bani pe nimicuri laughing si mai sper sa vina in Romania macar sa ne faca si noua mai multe autostrazi, sa ne scape de gropi si de mafia romana care distruge tot ce se poate la noi in tara, inclusiv pe noi.

| Ionut621 a răspuns (pentru Iunix):

Dar ia gandaste-te de ce europenii au omorat stramosii americanilor, oare ca ei voiau sa riposteze, fiind prea salbatici ca sa inteleaga limba si binele pe care il faceau europenii acestora? Oricum nimeni nu va sti cum a fost cu adevarat si cum o sa fie. Si noi o sa facem la fel daca vor veni "extraterestri", ii vom ataca ca niste fraieri, inloc sa fie cu vorba buna. O normalitate care se rezuma acum totul la razboaie care distrug natiuni si orase. Ce sa faci asta e mentalitatea omului.

| Ionut621 a răspuns (pentru Ionut621):

Scuze de spam. Am avut lag laughing sunt pe tel

| Iunix a răspuns (pentru Ionut621):

Din moment ce noi nu suntem în stare să explorăm nici măcar sistemul nostru solar, și de cele mai multe ori se trimit roboți pentru explorare gândește-te că un extraterestru ce ar veni pe Pământ de la cine știe câți ani lumină depărtare automat ar trebui să aibă o navă extrem de performantă, economică, rapidă etc. Dacă noi am găsii niște extratereștri atunci da, putem spune că pot fi mai primitivi decât noi, sau la fel ca noi, dar în schimb dacă niște extratereștrii ne găsesc pe noi sunt cu siguranță mult mai evoluați și au o tehnologie mult mai bună decât a noastră.

| Stell99 a răspuns (pentru Iunix):

Ceea ce ne viziteaza pe noi sunt echipe de cercetare si monitorizare inclusiv drone care apartin unor supercivilizatii integalactice.
Planete ca a noastra sunt miliarde numai la noi in galaxie deci nu exista nici un motiv pentru exterminarea unor forme de viata primitive ca noi pentru a coloniza pamantul.
Aceste specii de fiinte avansate au colonizat milioane de planete ca pamantul la noi in galaxie si in alte galaxii.

Deci stai fara grija ca nu vin aici.
Filmele alea sunt dezinformate si au ca scop creearea de panica in randul prostimii ceea ce au si reusit.

| Cîndea_Cristi_1989 a răspuns (pentru Iunix):

Chiar crezi ca ar risca sa vina ei in persoana la noi? Daca pot construi nave suficient de performante, pot construi si roboti la fel de sofisticati.

| CatalinVictor1985 a răspuns:

Daca vin pentru a coloniza e clar ca nu vin cu ganduri pasnice e vorba de supravietuirea rasei lor pana la urma. Dar eu raman la parerea ca ei tin legatura cu guvernele alea puternice ale lumii sau chiar si cu alea mai mici si sunt sigur ca unii traiesc si pe terra nu numai in alta parte iar acesti extraterestrii sunt pasnici poate chiar ei ne-au creat acum cateva mii de ani

| GlowingShadow a răspuns:

In primul rand trebuie sa ne uitam in jur pe la noi acasa. Nici macar noi intre noi nu putem trai in pace. Ne omoram pentru bani, teritoriu, sau ca unul are alt prieten imaginar (zeu) ca celalalt, alta orientare sexuala ca cea majoritara, alta rasa si asa mai departe, gasim noi motive de ura tot timpul. Apoi, trebuie sa ne gandim la scopul vietii in general care este una singura: a supravetui. Un alt aspect e ca inteligenta nu vine neaparat si cu pacifism, si aici iarasi noi ca specie suntem un exemplu puternic. Avem razboaie, inventam fel si fel de arme etc. Sansele ca o specie extraterestra sa vina cu pace spre noi sunt mai mici decat al unei vizite agresive. Cand vine vorba de specii inteligente din Univers, trebuie sa ne gandim si la fragilitatea vietii. Cei mai multi oameni de stiinta au ajuns la concluzia ca nu dam de E.T. pentru ca pur si simplu n-au reusit sa supravietuiasca. Iarasi putem lua planeta noastra ca exemplu, unde ne despart doar cativa kilometri de moartea sigura. Nimeni nu poate duce o viata normala la inaltimi mai mari de 6 km peste nivelul marii. Apoi, ajunge o eruptie vulcanica mai mare (de ex. Yellowstone daca erupe) ajungem inapoi in evul mediu. Alte pericole, cum sunt asterozii (au exterminat generatia dinozaurilor), comete, eruptii de raze gamma, chiar si o eruptie extrema a Soarelui poate termina o civilizatie. Ce e si mai trist, e ca o civilizatie poate fi un pericol care se autodistruge (razboi nuclear, accident nuclear etc.) Deci, sansele de supravietuire ale civilizatiilor inteligente pana sa se apuce de umblat printre stele sunt foarte mici. Eu personal merg pe ideea astrofizicianului Stephen Hawking, cum ca ar fi mult mai bine sa dam noi de ei, decat ei de noi primii.
Apoi, nu stim sigur daca Universul e infinit. Ba chiar tot mai multi astronomi si oameni de stiinta (Alex Filippenko, Michio Kaku etc.) ajung la concluzia ca Universul nu e infinit. Dar asta e o tema mult mai complicata.