| ThePrinceOfAllSaiyans a întrebat:

1. Extraterestrii nu vin la noi pentru ca suntem prea prosti si lacomi.
2. Exista mai multe universuri?
3. Universul chiar este infinit? Daca da, de ce este infinit? E prea ciudat.
4. E prea ciudat ca omenirea nu a vazut niciodata cu adevarat extraterestri, am impresia ca daca extraterestrii ar veni pe planeta noastra, asta ar insemna distrugerea universului si poate de asta nu vor sa vina la noi?

| sabin89 a răspuns:

"daca extraterestrii ar veni pe planeta noastra, asta ar insemna distrugerea universului..."
Poate ai vrut să zici distrugerea Pământului

Cine stie, ce naiba stim cu adevarat

| sierra1 a răspuns:

Pentru un singur răspuns corect, oricine ar primi un premiu nobel

| alina2k18 a răspuns:

La mine au venit extrateristii dar a sarit motanu la ei si au fugitwinking

| Bizon95 a răspuns:

Unii suntem deja extraterestrii, stai asa sa mai iau o gura de bere big grin

NU avem program "spatial", de abia am iesit in spatiu DAR ****NU**** AM IESIT DIN CURTE, curtea fiind campul magnetic al pamantului, care ne protejeaza de valurile de radiatie nociva care vine de la soare numita "vant solar"

una dintre cele mai dure teorii ale conspiratiei spune ca oamenii nu au ajuns pe luna, iar argumentul principal e chiar asta: nici o nava cu oameni la bord nu a iesit niciodata din campul magnetic al pamantului, in afara de asa zisul program apolo care pretinde ca a aterizat pe luna

cu asta am vrut sa spun cat de inapoiati tehnologic suntem in fata unei civilizatii care ar avea transport interstelar, care, apropoz, NU se face decat cu "cheats", adica workaround de gen motorul warp, Enstein-Rosen bridge adica wormhole, etc.

insa eu am o intrebare mult mai dura decat toate intrebarile tale, daca big-bang-ul a introdus materia si energia in acest univers, atunci de unde, cum, si cum e mentinut quantumul spatiu-timp care este prezent pretutindeni in univers si care exista si poate fi deformat, teoria relativitatii extinse a lui Einstein stipuleaza asta iar teoria respectiva A FOST DOVEDINTA NEGRU PE ALB!

| Panamax a răspuns:

1.De fapt au venit si vin. Planeta noastra este o ingrijorare continua pentru o parte dintre ei.Suntem aproape de autodistrugere.
4.Omenirea vrea doar circ si paine.

| Dandinelle a răspuns:

1. se prea poate, nu ca individual suntem prosti, dar in grup, avem tendinta de a fi oi
2. da
3. da, in 1929 Edwin Hubble, astronom la Caltech a facut o descoperire care a facut loc multor intrebari: el a descoperit ca universal este in expansiune. - de aici tind sa cred ca poate duce la infinit.
4. eu cred ca ne viziteaza dar nu prin intalnirile de Gradul 0 pe care le vedem prin filme dar prin alt plan nu acest 3d,
sa vorbesc despre o conspiratie: era acel fost ministru canadian care sustinea ca oameni din guvernul canadian cel putin, au avut intalniri cu diferite rase de extraterestri si lucreaza impreuna pentru salvarea planetei.
Legat de distrugerea universului, mai mult cred ca distruge ideea de "noi suntem buricul pamantului" si multe alte culte/religii.

| Alexandrionelu a răspuns:

Dacă cineva ar sti exact răspunsurile la aceste intrebari, crezi ca si-ar pierde timpul pe TPU?

| cosmin1324 a răspuns:

1. Probabil ca nu stiu ca existam la fel cum nu stim nici noi ca ar exista
2. Nu se stie
3.Nu se stie, dar se stie ca se tot extinde deci probabil
4. Nu, din nou, probabil ca celelalte civilizatii(daca exista ) nu stiu ca noi suntem aici, universul e vast si nu e usor sa gasesti o planeta ca pamantul, e ca si cum ai cauta acul in carul cu fan
4

| TomyBrave2019 a răspuns:

1. Sincer, eu cred că ar putea exista extratereștrii. Și dacă da, nu "vin la noi" pentru că poate încă nu știu de existența noastră.
2/3. Nu le am eu cu Astronomia, dar eu cred că da. Universul este atât de mare încât nici nu putem să ne gândim la mărimea lui. Noi știm doar galaxia noastră, Calea Lactee, dar oare câte galaxii sunt? Eu cred că multe.
4. Uite, cum spuneam mai sus de galaxii, cine știe câte sunt. Nu știm noi ce s-ar întâmpla dacă ar veni ei pe Pământ dar eu cred că nu ceva bun. Cum spuneam și la punctul 1, poate ei n-au aflat de noi. Dar altă versiune ar fi că poate ei controlează lumea. Asta e cam apocaliptică și se poate bate cu religia, dar serios acum, cine știe ce ne controlează? Poate suntem doar niște furnici mici într-un glob de un centimetru așezat pe masa unui extraterestru pentru un experiment.
Sau poate există extratereștrii în alte galaxii...nu avem de unde să știm.
Dar în concluzie, eu cred că ar putea exista extratereștrii pentru că universul e atât de mare încât cred că nici 0, 5% din el a fost descoperit de om.
Asta rămâne la alegerea ta ce crezi, dar eu ți-am spus părerea mea. Sper că am ajutat.

| Atlantic007 a răspuns:

Nu vin la noi pentru ca suntem prea inapoiati fata de ei.