| rosewater a întrebat:

De ce imi trece timpul asa repede? Parca de fiecare data ajung la finalul zilei in cateva ore si cand trag linie nu am facut mai nimic. Am citit ca poate fi un semn de depresie sau ceva tulburare psihica?

Răspuns Câştigător
| împreunăfacembine a răspuns:

Salut,

Nu are nicio legatura cu depresia.

E normal sa ti se para ca trece repede timpul daca nu faci nimic, ci doar stai pe telefon. (Asta patesc si eu)

Eu am rezolvat problema in felul urmator:
1. Mi-am cautat un job part-time (pentru ca sunt si student) si acolo mi-am facut foarte multi prieteni draguti care m-au facut sa fiu fericit.

2. Mi-am cumparat o agenda si tot timpul pe care il aveam liber mi l-am organizat acolo. Astfel, daca intre 14 P.M. și 18 P.M. nu aveam nicio activitate, mi-am notat in agenda ce as putea face in timpul ala si m-am tinut de program.

Iar cand aveam zilele total libere aveam program de dimineata pana seara:
Gen: 9 A.M- trezirea
9-11 A.M- mic dejun, sport, curățenie în cameră
11A.M -13P.M- citesc o carte
13-14PM- scriu pe blog
14-15PM- prânz, mă odihnesc
15-17PM- îmi ajut părinții la diferite treburi
17., etc

Eu sper sa te fi ajutat, ideea e sa iti umpli timpul cu diferite activități: sport, voluntariat, pregătiri pentru x, etc și așa vei vedea că te vei simți mult mai bine.

7 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Nu ai ocupatie de aia trece repede timpul

| Sn4k3 a răspuns:

Inseamna ca nu esti productiv, nu ca ai vreo tulburare psihica laughing. Lene sau proasta organizare cum a mai spus un user. Fa-ti un program sau cel putin noteaza-ti toate lucrurile pe care le ai de facut, trezeste-te mai devreme si fa-le.

| rosewater explică (pentru Sn4k3):

Ma trezesc la 5 dimineata...

| Dalmore a răspuns:

Proasta organizare.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca ar fi fost depresie iti trecea timpul foarte greu
Nu cred ca poate fi vorba de vreo tulburare. Dalmore are dreptate.eu sufar de depresie de multi ani si stiu cum e.

| christine99 a răspuns: