| Rose_7509 a întrebat:

Hei!^_^. Am nevoie de ajutorul vostru, si ma refer la cei care au profilul stiinte ale naturii.Cum este la acest profil, greu? Mi-a spus o persoana ca este foarte foarte foarte greu. ca trebuie sa stii foarte multa matematica si chimie.Eu nu cred ca este la fel cum spune, chiar asa groaznic straight face. Spune-mi mai multe despre cum vi se pare acest profil.:*

Răspuns Câştigător
| muffy1 a răspuns:

Am terminat acum cativa ani acest profil, si sincer mi s-a parut banal, nu m-as fi descurcat cu matematica si fizica de la mate info chiar daca si la bio chimie am facut destula. cati priveste chimia, da e multa, da indura de vrei, oricum nu ai nevoie de ea, si iti spun eu care sunt la medicina ca nu are nici o legatura chimia din liceu cu ce se face la facultate, acum alege ce vrei, sincer e cam aceeasi chestie, o sa terini liceul si o sa vezi ca multe din conceptiile astea se spulbera imediat, si o sa vezi ca nu a contat deloc ce profil ai facut

5 răspunsuri:
| AG a răspuns:

Eu sunt, am trecut acum intr-a 11a. Mie sincer nu mi se pare ataaaaaat de greu. Dar depinde de tine acum. Daca le ai cu matematica fizica si chimia, e usor. Chiar foarte usor. Din punctul meu de vedere e cel mai echilibrat profil, pentru ca noi facem toate materiile in mod egal pana la terminarea liceului, si putem urma o gama larga de facultati dupa. Eu chair nu as spune ca e groaznic, mie imi place multbig grin

| Castorul a răspuns:

Matematica...da, se face multa (4 ore pe saptamana) dar nu e jale. Adica eu in generala nu prea ma impacam cu matematica, dar sunt la stiintele naturii si fac fata fara probleme. Oricum, matematica de la stiintele naturii e mai usoara decat cea de la mate-info spre exemplu.
Nici chimia nu e foarte grea, insa depinde foarte mult de profesor. Oricum daca iti vezi de scoala si iti citesti macar odata lectia (chiar si in drum spre liceu), faci fata. Nu e un profil imposibilwinking
Bafta!

| n0name a răspuns:

Si eu tot stiinte dau laughing