| f2000 a întrebat:

Ma confrunt cu o problema legată de logarea la contul de Instagram. Când am intrat pe aplicație mi-a apărut un anunț cum ca mi-a fost blocat contul ca măsura de securitate deoarece au fost observate activități neobișnuite, iar ca măsura de siguranța, trebuie sa aleg dacă sa primesc codul de confirmare prin sms sau email. Problema este ca, nr de telefon este unul vechi pe care l-am folosit la configurarea contului și acum nu îl mai folosesc, iar adresa de email la fel. Am încercat toate modalitățile, am contactat și echipele Facebook și Instagram, dar toti pașii pe care trebuie sa ii urmez pentru rezolvarea problemei, pot fi urmați doar după logarea mea in cont, ceea ce e imposibil. Știe cineva cum pot face sa primesc codul de confirmare la adresa de email actuala sau la nr de telefon actual? Sau, o alta varianta ar fi sa îl închid, rugând alte persoane sa-mi dea report, dar din câte am înțeles dacă profilul de Instagram nu are conținut spam, închiderea lui este imposibila. Păreri?

2 răspunsuri:
| svenhassel13 a răspuns:

O sa ți-l stearga

| svenhassel13 a răspuns (pentru svenhassel13):

Asta mi-au facut mie si nici nu mai pot face alt cont cu adresa de email sau numarul de telefon