| nashu40 a întrebat:

Bună seara prieteni!
Am un TV Samsung smart UE32EH5450 și vreau să mă conectez la internet. Condițiile nu-mi permit să mă conectez decât prin Wi-Fi.
Am un adaptor, l-am cuplat la TV, a recunoscut routerul, s-a conectat și mă anunță că internetul merge.
Dar când îi dau pe browser sau pe orice altceva de pe smart hub, îmi dă mesajul "Conectarea la server nu a reușit. Încercați mai târziu. ERROR_EXE_001".
Ce se întâmplă? Am urmat toți pașii de conectare din meniu, totul merge ok, mă anunță că s-a conectat dar nu se conectează. Mai trebuia făcut ceva anume la televizor sau la router?
E târziu în noapte și nu aș suna la ora asta la cei de la digi.
Mă poate ajuta cineva?
Mulțumesc anticipat și o seară frumoasă tuturor!

2 răspunsuri:
| Julia1188 a răspuns:

Incearca sa scoti tv-ul din priza si dupa 2 minute sa il bagi inapoi in priza, apoi verifica daca se conecteaza.

| NoName75 a răspuns:

Uită-te le you tube ca ii plin de tutoriale de astea