| Alecsander98 a întrebat:

Buna TPU.
Am de gand sa achiziționez un laptop si am ajuns in momentul in care trebuie sa fac alegerea intre un procesor bun si o placa video mai slaba sau invers. Laptopul vreau sa il achizitionez de la Altex, pana in 3000 de lei. Sunt student la medicina dar vreau sa il folosesc si pentru jocuri, cat timp o sa am pentru ele. M-am tot uitat si am tot facut comparatii si am dat de faptul ca un procesor amd ( nu mai stiu ce model ) e mai bun decat un i7 de generatia a 7 dar placa video de la un amd e mai slaba decat un geforce. Ajutor, pareri, totul este binevenit, chiar si link cu laptopul doar sa fie de la altex sau media galaxy ( oricum sunt pe aceeasi unda) Multumesc anticipat.

13 răspunsuri:
| Sulty_Mihai_1986 a răspuns:

Iti recomand sa mergi pe Intel/nVIDIA.

| Crackman a răspuns:

Eu am i7 cu amd si sunt multumit, doar ca nu mai joc de ceva timp, mai mult uz normal.

| KlibrDM a răspuns:

AMD mai bun ca i7, ce glume avem noi aici laughing

| ALEXXXL19 a răspuns:

AMD consum ridicat de energie INTEL consum scazut de energie si o putere mai mare eu am ramas suprins de puterea INTEL la curent mic pe langa AMD si da INTEL e mai bun curent putin/performanta mare/caldura putina ce mai vrei AMD putere mica consum mare si caldura mare

| Alecsander98 explică (pentru KlibrDM):

Am folosit un site de comparatie si asa mi-a dat. Ca si procesoare, sunt mai bune. Depinde pentru ce le folosești.

| Alecsander98 explică (pentru ALEXXXL19):

Am inteles. Am folosit un site de comparatie si mi-a dat ca amd e mai bun...dar acum depinde. Eu pe unitate am amd si nu m-a dezamăgit. As merge si pe Intel, ca sa vad ce poate.

| Alecsander98 explică:

Mi-ar ajunge 4 rami? Sau sa aleg 8 rami?

| KlibrDM a răspuns (pentru Alecsander98):

Seria Ryzen (care inca nu e in laptopuri) este mai buna la "lucru" (dar nu si in gaming) decat cele de la Intel, dar un procesor mai vechi AMD e prastie la toate.

| ALEXXXL19 a răspuns: