Întrebare recomandată | Jikakati a întrebat:

Buna tpu.As vrea sa fac un curs de informatica/progrmare.Am 15 ani si sunt incepator si locuiesc in bucuresti.Ma puteti ajuta?

Răspuns Câştigător
| diditza23 a răspuns:

Sunt firme precum absolute school, avantaj consulting care te invata php, sql, java, dar sunt vreo 5 milioane...si nu iti preda ff multe, cat sa te ajute sa le intelegi, in continuare inveti tu din carti, net

11 răspunsuri:
| Narcis2007 a răspuns:

Poti incepe pe codecademy, e destul de usor dar ar trebui sa te uiti si pe teorie

| neutrino a răspuns:

Nu poti face un asemenea curs pana cand nu ai liceul terminat.

| MozZatY a răspuns:

Uite, m-am uitat pe ici colo si am vazut ca cei de la xabc au reviewuri bune. Iti pun un link pentru tine:
http://www.xabc.ro/copii1.html

| AlexandruHS a răspuns:

Iti recomand cursul cisco. E foarte bun dar iti trebuie un onstructor. Eu fac de un an cursul asta.

| XD_Jmen_1989 a răspuns:

Palatul Copiilor. Sau Clubul Copiilor sector 4. acolo se face programare serioasa.

| sasukeady a răspuns:

Https://www.google.ro/......98t/data=! 3m4! 1e1! 3m2! 1sNhFuy4ICEI6SMDwnERsyfA! 2e0? hl=ro
Aici este un curs de informatica. Cand intri pe poarta aia mergi tot drept si faci dreapta si daca o iei tot inainte e caminul studentesc si pe partea stanga mai e o poarta, parca Palatul Copiilor se numea nu mai stiu sigur. O zi buna!

| iulian123321 a răspuns:

SI eu o sa ma inscriu la informatica la palatul copiilor din toamna.Ar trebui sa incerci si tu acolo.

| Krista1 a răspuns:

Buna, eu am prieteni programatori si toti au invatat singuri de pe net...sunt tot felul de tutorial. La cursuri nu prea inveti mare lucru.

| sainescualex1997 a răspuns:

Pai daca vrei si ai vointa, acestea poti sa le inveti si la tine acasa, de pe internet, sau din carti.Te-ar ajuta si limbajul de programare.

| Nightwish9988 a răspuns: