| Dani0678 a întrebat:

Mi-am achizitionat sambata un laptop de la Altex dar azi s-a stricat. Are garantie 1 an. Cei de la Altex sunt obligati sa ti-l schimbe? Pe alte site-uri scrie ca da pe altele ca nu. DAU FUNDA!

10 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns:

Pasarea malai viseaza happy. Am vrea noi sa ne schimbe produsul cand se strica, dar cel mai adesea e reparat. Depinde si de ce se strica la el, daca e placa de baza de exemplu, s-ar putea sa primesti unul nou, insa tot va merge la service mai intii.

| RAY a răspuns:

In primele 14 zile sunt obligati de lege, mi-e eMAG mi-a dat banii inapoi fara sa fie stricat, respect eMAG,
1. Cadrul legal

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

https://altex.ro/renuntarea-la-cumparare

| gabicoo a răspuns:

Il primesc in service si il repara. Banii inapoi nu-i vezi si nici nu schimba produsul.
Daca nu cumva "constata" ca "e vina ta" si te pune sa platesti reparatia.
Altex si Media Galaxy sunt niste infecti. Eu am avut mari probleme cu ei si evit sa le trec pragul.
Totusi laptopul tau a fost cumparat sâmbata si dupa 3 zile s-a stricat. Daca nu l-ai scapat pe jos, nu ai turnat lichide pe el, nu ai pus windows fara licenta ș.a. inseamna ca avea un viciu de fabricatie ascuns. Caz in care produsul trebuie schimbat. Ei il vor primi in service il vor evalua tot ei si vor hotara daca trebuie schimbat. Nu cred ca vei primi alt laptop.
Legea e strâmba in Românica. E ceva de genul : am mâncat ceva sticat la restaurant, fac toxiinfectie alimentara si in loc sa ma duc la spital sunt trimis tot la restaurant sa ma trateze ei. Nașpa. Ai avut ghinion.
sad

| FaraNumePls a răspuns:

Ți-l schimba. Du-te la magazinul de unde l-ai achiziționat și spune-le ce s-o întâmplat. Și că vrei sa ți-l schimbe ori sa îți de-a banii înapoi că doar nu ești prost laughing și te iei puțin se de produsele lor. Faci puțină zarvă dar nici sa te de-a afară laughing

| j1NNNx a răspuns:

Depinde daca e de la el sau daca ai dat tu cu pumnii in el. de exemplu daca s-a stricat un cip ti-l repara, dar daca ti-a cazut pe jos si l-ai facut praf, nu ti-l mai repara

| francut a răspuns:

Daca nu este vina ta, sunt obligati sa-l promeasca inapoi. Ei vor fi bucurosi sa-l schimbe, ca sa nu-ti dea banii.

| Vanishgold a răspuns:

Te duci la ei cu laptopul si cu bonul si garantia si ceri sa fii despagubit. Daca ti-au oferit garantie un an, sunt obligati sa-ti schimbe produsul doar in cazul in care laptopul s-a defectat singur si nu ai facut tu ceva. Nu ai voie sa-l desfaci, sa umbli tu la el, etc. Il duci exact asa cum ti l-au dat.

| BububucatorulBubycus a răspuns:

Nu shimba decat dupa ce contata ca defectiunea nu poate fi remediata atunci al poate anlocui

| DjAnnaLove a răspuns:

Nu cred ca ti-l schimba din prima, eventual il duci la ei, il trimit in Bucuresti la reparat. Normal, de 3 ori daca il duci la reparat in timupl garantiei,ar trebui sa iti dea altul nou, dar asta depinde. Mie mi s-a intamplat cu un telefon, si nu l-au schimbat, mai mult, au zis ca merge normal...

| Roxy0702 a răspuns:

Prima data îl bagă in service sa vadă ce are iar dacă nu se mai poate repara îl înlocuiesc. happy