| JustDoitforme a întrebat:

Inca o intrebare: Vreau sa-mi activez Orange young, dar am o problema. Ieri (dupa ce am trimis cnp`ul si mi-ai confirmat ca am intrat in Orange young) mi-am activat una dintre oferte, dar din greseala am trimis mesaj la 321 cu CERDIT (a fost o confuzie, nu mi-am dat seama ca deja mi-au restituit creditul, stiti doar, cand cumperi o cartela noua cu numar ti se activeaza automat o optiune) si mi-a restituit creditul, tin sa precizez ca nu am apucat sa folosesc nimic din optiunea in cauza. Astazi am incercat din nou sa activez aceea optiune, am parcurs toti pasii, pana in momentul in care imi spune ca optiunea se va activa cand voi primi un mesaj de confirmare. Am asteptat si am asteptat si iar am asteptat dar nici urma de mesaj. Stiu ca optiunea de pe o.y se pot activa doar o data pe luna si ma tem ca acum nu se va mai putea decat luna viitoare. Puteti sa ma ajutati?

Răspuns Câştigător
| OneGentleman a răspuns:

Salut,desigur,consulta Serviciul de Relatii Cleinti la numarul scurt 444 si dansii te pot ajuta cu mare placere, tin sa iti spun ca si eu am avut problema cu "robotul"care trimite mesaje de confirmare si pana nu am sunat nu a fost rezolvata problema, ti se va face un update la cont si totul va intra la normalhappy
Bafta happy

3 răspunsuri:
| JustDoitforme explică (pentru OneGentleman):

Si cum ar trebui sa-i spun? mersi

| OneGentleman a răspuns (pentru JustDoitforme):

Suni la 444, astepti sa intrii in legatura directa cu un operator si le spui despre ce este vb, fii tu, le citesti exact ceea ce ai scris mai sus cand ai scris mesajul pe TPU happy

| JustDoitforme explică:

Mersi fain