| Izacloud a întrebat:

Salut. În Septembrie am cumpărat o pereche de căști de la Orange. Recent am inceput sa am probleme cu ele si azi m-a lăsat o casca, nu se mai aude. Dacă am bonul, il pot folosi sub forma garanției si ma pot duce cu ele la magazin sa le schimbe?
Mentionez ca atunci cand am incercat sa schimb dopurile, mi s-a rupt un dop, cei care au căști de la JBL, cred ca stiu cat de greu intra/se scot dopurile

3 răspunsuri:
| OrangeHelper a răspuns:

Salut! Iti recomandam sa mergi cu ele in cel mai apropiat magazin Orange si sa ai la tine certificatul de garantie - in original, daca perechea de casti se afla inca in perioada de garantie si
factura de achizitie/ bonul, original sau copie.

| Izacloud explică (pentru OrangeHelper):

Salut. Cand am cumpărat căștile, nu mi s-a dat vreun certificat de garantie, am întrebat dacă are garantie, iar vânzătoarea mi-a spus că daca se intampla ceva cu ele, ma pot duce cu bonul, de aceea l-am si păstrat

| OrangeHelper a răspuns (pentru Izacloud):

Te rugam sa ne trimiti prin mesaj privat numarul tau si al comenzii, pentru o verificare in amanunt.