| Kindal38 a întrebat:

Salut TPU! Daca misc pc ul se opreste practic nu mai ia curent. Am observat ca daca cablul din spatele pc ului care vine in sursa sta mai in stanga in mufa aia de la sursa primeste curent daca sta normal nu mai primeste. Este din cauza cablului sau a sursei? Eu presupun ca a cablului care da curentul sursei.

Răspuns Câştigător
| GhitaAndrei2000 a răspuns:

Si eu am avut aceleasi probleme, am schimbat cablul si in timp tot la fel o sa faca.Acum depinde de material sau chiar poate sa fie vina sursei.

4 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Pai faci un test simplu cumperi mai intai un cablu nou de alimentare a sursei costa 10-20 de lei maxim, iei unul mai scump pe premisa mai bun.
Daca nu e de la el e de la sursa ceva, desi nu cred.
E de la cablu.

| mihai69 a răspuns:

98% e cablul devină.

| zilog a răspuns:

Eu sunt electronist electrician... as misca cablul apooi l-as intinde cu calculatorul infipt.
DAR PRIMA DATA AS VERIFICA PICIORUL DE LA STECHER CA ESTE POSIBIL SA SE FI TOPIT piciorul de la stecher in interiorul stecherului
se vede asta pentru ca face pe langa picior ca o floare d eplastic incins
si se misca eventual daca misti cu mana de piciorul respectiv

Dar oricum schimba prima data cablul
uitate si acolo unde intra cablul in calculator sa nu cumva sa se fi facut scrum
sa nu cumva sa se fi incins mufa respectiva si acum sa ai fum scrum platic topit
iar piciorul de la mufa respectiva sa joace

Deci cumperi un cablu nou de alimentare
in afara de asta scoti toate placile din calculator si toate mufele

le dai cu spray WD-40 ( se numeste spray contact )

apoi bagi inapoi placa video placa de retea placa de sunet dai cu spray contact si in mufa aceea pci express si in mufa ATX si in mufa de extensie pentru alimentarea procesorului atx
dai si pe mufa memoriei RAM

lasi sa se usuce o jumatate de ora dupa cum scrie pe spray apoi infigi toate obiectele la loc si toate cablurile prin mufele lor