anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Vreu sa invat cum sa instalez windows, cu drivere, cu tot ce ii trebuie. Stiti vreun site care sa prezinte filmulete despre fiecare amanunt in instalarea windosului? Si ca tot veni vorba de drivere, de pe ce site sa descarc si cum aflu ce drivere imi trebuie. Cand vine vorba de instalat windosul sunt foarte incepator.

Răspuns Câştigător
| pypa007 a răspuns:

Uite aici http://www.vatif.com/cum/cum-sa-instalezi-windows-xp-pas-cu-pas.php aici te inveti sa instalezi

3 răspunsuri:
| xibalba a răspuns:

Daca ai 2 calculatoare la dispozitie, te poate coordona cineva pe internet, iar tu sa instalezi windowsul pas cu pas. Eu asa am instalat primul meu windows, iar coordonarea venea de la vreo 400 si ceva de km distanta.

| antonius74 a răspuns:

Nu ar fi mai sigur, ca sa nu mentionez si mai simplu, sa chemi pe cineva care se pricepe la asta (dintre prietenii tai, cineva tot trebuie sa stie) si sa il rogi pe el s-o faca si sa fii prezent ca sa-ti explice pe viitor?

| FearNoEvil a răspuns:

Mare lucru nu e, daca e vorba de WindowsXP. Bagi CD-ul si urmezi pasii afisati pe ecran. Dupa aia instalezi Everest Ultimate Edition, care iti detecteaza toate componentele si iti ofera si link-uri care paginile producatorilor, de unde poti downloada driverele.
In privinta filmuletelor poti cauta pe youtube "how to install windows".
Ca sa nu strici ceva prin calculator ar fi bine sa incerci sa instalezi pe o masina virtuala (gen VirtualPC sau VMWare Workstaion).