| Vlad529 a întrebat:

Acum câteva zile am instalat Orange Cloud, și după ce mi-am scris numele de utilizator și parola, mi-a apărut mesajul ăsta: "Ups! Operațiunea a fost întreruptă în mod neașteptat. Reîncearcă." Așa că am mai încercat, am lăsat-o câteva ore, am
dezinstalat-o și instalat-o din nou, am dat pe "Am uitat parola", am
schimbat-o și prin telefon, și prin
e-mail, și tot nu am reușit. Ce să fac?
(Când am scris din greșeală parola greșit, mi-a spus că parola este incorectă, deci nu asta e problema.)

Răspuns Câştigător
| OrangeHelper a răspuns:

Salut Vlad529,

Iti recomandam sa te autentifici in aplicatie prin conexiunea de date mobile, pentru ca aplciatia sa-ti recunoasca numarul Orange, iar ulterior poti folosi si conexiunea Wi-Fi. Daca problema persista, trimite-ne prin mesaj privat numarul de telefon si numele de utilizator cu care vrei sa te autentifici pentru a verifica si noi contul tau.

Cu prietenie,
Orange Helper.

1 răspuns:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Aceasta problema am intampinat si eu. Aceeasi pasi pana am dezinstalat si nu l-am mai instalat niciodata. Exista atatea aplicatii care te lasa sa faci backup. Vorbeste cu cei de la Orange. Suna-i si raporteaza problema sau scrie pe email.