| claudia18 a întrebat:

am o problema acum 3-4 zile am primit un SMS de la Cosmote ca as avea de platit 150 lei. In schimb ieri am primit un SMS cum ca as avea de platit 1200 de lei tin sa mentionet ca nu am consumat toate mesajele si minutele nici in retea, national sau international. Si am mai primit ceva de genul cost aditional de 170 euro. ce pot sa fac URGENT. Abonamentul este facut pe numele malei. Funda! Multumesc!

Răspuns Câştigător
| ArekkusuKage a răspuns:

Probabil ai intrat pe internet si sa consumat foarte mult dar aceasta solutie are o rezolvare iti pot spune de ce ai consumat atata iti recomand sa suni la 1234 si sa urmezi indicatiile tipei de acolo si sa ceri la relati cu clientii! nu este exclus sa fie o eroare de la eiwinking succes

4 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Asa ceva de obicei vine cand se emite factura.Pentru ultima luna de plata a abonamentului.Mai bine mergi la ei si informeaza-te.

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Acest cost se datorează TRAFICULUI pe internet!
Ai navigat pe conexiunea de date ( 3G/GPRS ) şi atunci PLĂTEŞTI!
Dacă intrai pe net de pe conexiunea wi-fi ( dacă are telefonul aşa ceva ) atunci NU plăteai suplimentar!

Acum NU ai ce face decât să PLĂTEŞTI această sumă!

Toate cele bune.

| onasis1961 a răspuns:

Cere să se emită o factură detaliată să vezi motivul acestei sume.

| ArekkusuKage a răspuns:

Pai adauga id de mes gabyalexlaur si te ajut eu fara problemewinking