| Adriana1824 a întrebat:

Am un s8 iar de 2 zile persista o notificare cum ca aș avea umiditate în portul usb, după lungi încercări de uscare a mufei, am fost la un GSM unde mi-au schimbat mufa de încărcare și problema nu s-a rezolvat, telefonul tot nu imi încarcă! Ce este de facut in situatia asta?

Răspuns Câştigător
| AndroidGuide a răspuns:

Se pare ca e o problema des intalnita la S8... incearca ce zic astia:
https://appuals.com/......galaxy-s8/

| Adriana1824 explică (pentru AndroidGuide):

O sa incerc. Multumesc

7 răspunsuri:
| Bizon95 a răspuns:

Cred ca e cip-ul de detectie al umiditatii care e stricat, nu mufa
asa ca nu te lasa sa incarci

| danbnz a răspuns:

Ai incercat alt incarcator... alt cablu?

| Adriana1824 explică (pentru danbnz):

Da, am incercat unul original al unui prieten, am cumpărat apoi unul nou. si degeaba.

| MobitelServiceGSM a răspuns:

Daca portul de incarcare a fost inlocuit, solutia este reparatia pe placa de baza. Totusi ar trebui sa mai incerci si la un alt service, poate conectorul usb inlocuit nu era bun. Ai mai jos cateva adrese:

https://www.mobitel.ro

https://www.servicetelefoanegsm.ro

| AndroidGuide a răspuns:

Eroarea de umiditate a fost detectată pe telefoanele mobile din seria S și A Samsung este adesea cauzată de alimentarea cu tensiune necorespunzătoare și umezeala pe mobilul dvs. Samsung. Cunoașteți și rezolvați eroarea comună de pe seria Samsung Galaxy S și A care nu se va încărca și afișează eroarea „Umiditate detectată în portul de încărcare" plus alte probleme de încărcare și alimentare.
citeste aici: https://fixyourandroid.com/......-a-series/