| Gabriel_Madalin_1998_rF5V a întrebat:

Vineri seara am primit un mesaj de la Vodafon in care zice :
Accesul la serviciile Vodafon a fost restrictionat. Pentru detalii privind accesul si folosirea cartelei Vodafon va rugam cantactati departamentul relatii cu clientii,dar nu pot sa sun nici la relatii cu clentii, ce pot sa fac?

Răspuns Câştigător
| Chround a răspuns:

Acel mesaj il primesti cand incarci anumite reguli.
1. Ai un cont de MyVodafone si are abonament pe el, i-ar tu ai trimit o suma de E(euro) pe numarul tau. Iar pentru securitatea celui ce are acel abonament ce-i de la Vodafone iti blocheaza aceesul cartelei ca sa consumi acel Credit. I-ar ca sa iti deblocheze numarul ai nevoie de buletin + numarul de fax de la reprezentanta Vodafone si sa adi o declaratie parca in scris si sa le-o trimiti prin fax. Bine nu poate fi doar din aceasta cauza, sunt diferite reguli/probleme habar n-am cum sa le spun. Dar daca esti pe abonament poti merge frumos la ce-i de la Vodafone si sa le explici si sa iti explice de ce te-au restrictionat!

0 răspunsuri: