| lilith16 a întrebat:

Heeei, sa încep cu începutul. Acum 4 luni am avut o problemă la telefon mai exact un şoc mecanic destul de grav la modul ca imi apăreau multe linii de la mijloc in jos. Da pot sa zic, a fost vina mea, nu prea am avut grija de el si l-am scăpat de multe ori pe jos. Problema e ca totul a început printr-o linie foarte micuta la mijlocul ecranului, era alba si strălucitoare si era fix la marginea ecranului. Nu am bagat-o in seama dar dupa s-a agravat si tocmai v-am spus mai sus ce apărea pe ecran. Telefonul a fost dus in service. Ţin sa precizez ca acea linie se vedea doar la acel "meniu" in care intrii sa iti închizi aplicatiile (este vorba despre un HTC desire 828). Dupa ce a fost dus in service totul a fost perfect pana azi. Cand ori sunt paranoică ori vad iar acea linie alba la marginea ecranului. Dar nu asta este problema. Problema este ca pentru orice eventualitate am zis sa imi controlez cutia telefonului dupa garanţie mi-am dat seama ca nu este. Si nu ar fi avut cine sa o ia deoarece tot ce am facut cand a venit telefonul a fost sa il iau din cutie si sa ma bucur ca e reparat. Daca am dus telefonul in service înseamnă ca garanţia mi-a fost luată? Au voie sa Faca asa ceva? Țin sa zic ca am telefonul de maxim 8 luni cu aproximaţie

6 răspunsuri:
| gelu1970 a răspuns:

Socul mecanic nu e acoperit de garantie.
In plus daca telefonul a fost deschis de o firma neautorizata de cei de la Htc, ai pierdut automat garantia.

| ziftode a răspuns:

Cat timp nu ai nici o crapatura/zgarietura ei nu pot sa zica, ca ai facut soc mecanic.
iar garantia poti sa o ceri de la vanzator oricand, NU TREBUIE SA FIE ORIGINAL si pot sa ti-o trimita pe mail, la fel si factura, insa s-ar putea sa "nu aiba chef" sa stea sa caute dupa actele cuiva, daca nu au un sistem foarte bine pus la punct, asa ca trebuie sa insisti, AI DREPTUL LA ELE!
iar data viitoare, nu mai te duce cu garantia in original, fa-i o copie!

| lilith16 explică (pentru ziftode):

O idee foarte buna, păcat ca am cazut in capcană si ca nu imi găsesc garanţia cand trebuia sa o am... Si telefonul este bine, mi s-a parut mie dar problema este garanţia dispărută

| ziftode a răspuns (pentru lilith16):

Inca odata, da telefon la vanzator si cere factura si garantia!
ai dreptul la ele, chiar daca le-ai pierdut...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu, ai garanție 2 ani, dar mă mir că nu ți-au anulat-o dacă a avut atâtea șocuri mecanice.
De la ce firma ai cumpărat? Pe PcGarage de exemplu, o găsești și în format electronic.

| lilith16 explică (pentru anonim_4396):

A fost doar un şoc mecanic, nu sunt sigură ca ăsta este. Telefonul a fost cumpărat de la Germanos si sincer in ce stare era cand l-am dus in service si eu ma mir ca nu mi-au anulat-o