| ReeBii a întrebat:

Ştiţi la ce număr se activează internetul pe mobil în reţeaua cosmote? Ofer fundăwinking

Răspuns Câştigător
| SamSon a răspuns:

Configurarea serviciului

Pentru configurarea automată a telefonului trimite un mesaj gratuit la 638 cu textul "setari" şi urmează instrucţiunile.
Dacă telefonul tău nu poate fi configurat automat, setările necesare conectării la Internet sunt:

1. Parametrii generali pentru configurarea telefonului mobil (accesând Internetul de pe telefonul mobil, cu un software specific)
o APN (Access Point Name): broadband
o Nume utilizator: nu se completează
o Parola: nu se completează
o Pagina de start: m.webnwalk.ro
o Când se face conectarea la Internet direct de pe telefon nu este nevoie să se seteze număr de dial-up.


2. Setările necesare conectării printr-un PC (folosind telefonul mobil ca modem)
o APN (Access Point Name): broadband
o Număr apel:*99#
o User name: nu se completează
o Password: nu se completează

Mecanism reactivare
Noile extraopţiuni Connect Mobile se reactivează automat la o lună de la ultima activare. Tot ce trebuie să faci este să te asiguri că ai creditul necesar în cont la data reînnoirii extraopţiunii.
În cazul în care nu ai credit suficient, reactivarea va fi amânată până când reîncarci şi acumulezi creditul necesar, dar nu mai târziu de 16 septembrie 2014. În acest caz, dacă extraopţiunea Connect Mobile este activă pe cartela ta împreună cu o altă extraopţiune (cu beneficii de voce) – iar reactivarea a fost amânată pentru amândouă din lipsă de credit – reactivarea se va face în următoarea ordine:
• Dacă există suficient credit pentru reactivarea extraopţiunii cu beneficii de voce, aceasta va fi prima reactivată;
• Dacă nu există suficient credit pentru reactivarea extraopţiunii cu beneficii de voce, dar există suficient credit pentru reactivarea extraopţiunii Connect Mobile, aceasta din urmă va fi reactivată.

După reîncărcare, reactivarea se face în maxim 24 ore, urmând a fi notificat printr-un SMS de confirmare. Pentru a o reactiva mai rapid, imediat după reîncărcare, poţi suna la 1234/apela *100#, poţi accesa contul tău webcare sau poţi trimite un SMS gratuit la numărul 638 (cu unul din textele de mai sus, în funcţie de extraopţiunea pe care doreşti să o reactivezi).
Dacă la momentul reactivării extraopţiunii mai ai trafic de date neconsumat, atunci acesta se va pierde.
Extraopţiunile Connect Mobile pot fi reactivate până pe data de 16 septembrie 2014(inclusiv).

1 răspuns:
| mariusflorin90 a răspuns:

Salut! in reteaua cosmote trimiti sms gratuit unde scrii Setari si trimiti la numarul 6381 si vei primi un alt sms unde raspunzi la acel sms fara text si trimiti fara sa scrii nimic dupa care vei primi setarile. acum nah sunt unele telefoane care nu accepta setarile automate si-atunci trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234 si acolo te vor ajuta mai bine. dar depinde si ce model de telefon ai. tipul de conexiune la mobil este braodband 3g cred :-P