| FakeSmiley a întrebat:


Sunt eleva in clasa a 11, si vreau sa ma hotarasc ce vreau sa fac in continuare, iar pe mine ma pasioneaza criminalistica. mai bine zis " detectiv in criminalistica", as vrea sa stiu ce facultate se poate urma si daca merita sa fac asta, daca se poate trai din asta in Romania. Vreau pareri cei care stiu sigur, sau au trait asta... nu vreau vorbe nesigure din auzite ( sau macar sa precizati ca nu sunteti siguri ce ati auzit. ).
Multumesc!

3 răspunsuri:
| dannyel86 a răspuns:

La Facultatea de Drept se studiaza Criminalistica, atat la licenta, cat si la master. Poti sa faci un obiectiv din aceasta specializare. Recunosc, si pe mine m-a atras domeniu in facultate, fapt pentru care am avut calificativele cele mai mari posibile pe ambele semestre cat am studiat materia. Detalii despre meseria asta nu am, dar sigur exista informatii pe internet, discutii pe forumuri, care sa te ajute sa patrunzi treptat in acest domeniu. Mult succes!

| Ursulet2019 a răspuns:

Buna, poti face academia de politie si specializare criminalistica sau dreptul dupa cum ti au scris si altii, apoi procuratura ...este o stiita dura, deosebita, dar extraordinar de fascinanta. Sa stii ca nu este pentru toata lumea.asa ca antreneaza te cu ceva mai putin. daca te hotarasti tine te de treaba ca se scot bani frumosi daca esti bun... sper ca te am ajutat funda?happy

| IoNuTzzzzzzzzzzzzzzzz a răspuns:

Ar cam fi facultatea de drept.