| Kitty a întrebat:

Daca a-ti scrie o carte, despre ce ar fi? Vreau detalii... ce va pasioneaza, ce va atrage.

Răspuns Câştigător
| ♥.Sagemix a răspuns:

Despre iubire. E un sentiment prea complex si numai incercarea de`a atinge putin din tema necesit un efort. Imi plac scrierile care sunt in stare sa iti transmita niste emotii si sa te plaseze oarecum in actiunea lor, ca si cum ai fi prezent big grin

10 răspunsuri:
| Bacemi a răspuns:

As scrie despre sentimente si trairi. Despre suferinta si glorie. Ar fi o combinatie intre viata mea reala si o varianta a ei paralela. Am inceput cateva randuri si chiar ma gandesc serios in acest sens. Vreau sa scriu aceasta carte. Dar asta va fi peste ani buni. Poate chiar zeci de ani.

| Vizitiul a răspuns:

Despre speranta! Atribut pe care romanasii nostri si l-au pierdut.

| shadovv a răspuns:

Desprea lumea inconjuratore sau despre psihologia oamenilor.

| iuandfto a răspuns:

As scrie despre o intamplare adevarata (ca astea care sunt la televizor despre oameni care sunt bolnavi ).

| GdX a răspuns:

Aventura, calatorie, buna dispozitie, satira.

NicolaeComan
| NicolaeComan a răspuns:

Dacă ''a-ţi scrie''? ''A-ş'' scrie despre gramatică. Despre asta ''a-ş'' scrie, că unii n-au (sau ''na-u''? cum e?) habar de gramatică, dar vor să fie scriitori.

| another_emo_girl a răspuns:

Despre divele din scoli, care se cred totul, universul in persoana si cred ca totul se invarte in jurul lor.tragic e ca au adepti pe majoritatea persoanelor pe care le cunosc, iar celor care nu le venereaza, au ele grija sa le creeze viata grea.as numi cartea''divele lu' peste''. pana la urma, cine se cred? tragic e ca sunt multe victime ale lor...

| CatalinaMarina a răspuns:

Despre prieteniebatting eyelashes

| Aurelia_6050 a răspuns:

Cu siguranta as scrii despre natura care ne inconjoara. As insufleti florile, animalele, si m-as gandi la niste intamplari care ar fi interesante de citit...

| Anonim_9392 a răspuns: