anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hey! kiss Mai e putin si se termina scoala :X si, tinand cont ca am avut un an mai incarcat si mai greu, vreau sa fac ceva cat mai special in vara. Am de gand sa plec prin tara, dar nu stiu unde. Vreau sa vizitez un judet, cam o saptamana sau doua ( sa fiu sincera, sunt satula de Constanta straight face ). Care judet ar fi cel mai frumos? happy Argumentati kiss

Funda + voturi happy

Răspuns Câştigător
| PetreConstanta a răspuns:

Du-te in Moldova si viziteaza toate Manastirile de acolo - iti ajunge o saptamana - te vei intoarce fffffffffff fericita si relaxata Daca stai la mare du-te la munte si invers Noi avem toate formele de relief in tara Oriunde te duci la munte este superb si mai racoare decat la Constanta Muntele te relaxeaza Te pup

3 răspunsuri:

Multumesc

| AnotherGirl a răspuns:

@PetreConstanta : Eu sunt jumatate moldoveanca, deci zona asta imi este cunoscuta happy dar recunosc, nu am mers niciodata pe la manastirile din zonahee hee. Am vorbit deja cu familia si sunt sanse cam de 60% sa mergem acolo happy

@Iulian: Voi medita si asupra ideii tale, tinand cont de faptul ca Grecia este una din tarile mele preferate happy Dar cred ca voi merge pe viitor, pentru ca m-am hotarat ca acum sa vizitez anumite locuri de prin Romania happy Merci pentru raspuns kiss

| NightCrowler a răspuns:

Daca dispui de o suma modesta de bani cam 250 de euro pentru cazare si transport ai putea merge in Grecia in Salonic mai exact. Deci privelistea e formidabila. Ai posibilitatea de cazare la hotelurile de langa plaja. Eu de exemplu am stat la hotel Olympia. Problema este ca ai doar o masa pe zi si aia este dimineata. In rest e super. Cauta pe net la rezervari online pentru grecia si o sa ramai foarte mirata ce preturi au. Eu am fost anul trecu si cred ca merg si anul acesta. Am stat 8 nopti si 9 zile a 9 zi am venit inapoi. Bafta vezi ce alegiwinking