| Katakimiku a întrebat:

`Hey TPU! Am 13 ani si as vrea sa imi cumpar un skateboard. Sunt incepatoare si nu stiu de unde sa imi cumpar. As fi recunoscatoare daca mi-ati da niste sfaturi in legatura cu skateboard-ul, ce ar trebui sa stiu cand il cumpar, si daca puteti sa imi dati niste site-uri de pe care sa il cumpar. happy.

4 răspunsuri:
| Katakimiku explică:

Skate-urile de la RCO sunt bune? happy

| xgh3n123 a răspuns:

Pai ar trebui sa ai in vedere ca esti incepatoare deci foarte mult conteaza marimea skateboardului de obicei la incepatori poate fi c-am 7.5 sau 7.6 cel mai bine ar fi sa nu iti cumperi un skateboard de la supermarketuri din astea laughing pentru ca nu are rost nu sunt bune la nimica laughing! eu ti-as zice sa intri pe bmxmagazin.ro sa iti cumperi un skate complet sau pe bucati cum doresti tu! ti-as recomanda pentru inceput speed demons sau darkstar sau de pe area52.ro sunt cateva pentru incepatori Numite Tricks! Sper ca te-am ajutat si ti-am fost de folost! Funda? laughing!

| Brâncuşi a răspuns:

Bună este un sport frumos, mult mai plăcut dacă îl practică o fată, nu prea le am dar într-o zi am ieşit cu un prieten afară şi avea multe chestii colorate, le avea din altă ţară dacă ai rude prin alte tării rogăle să-ţi aducă ceva sunt rezistente şi ieftine, şi na loi se practică dar nu mi se par rezistente, uităte pe diverse site-uri de acolo ţi le poţi achiziţiona în ţara noastră, nu le lua din market.
O seară frumoasă!

| vRawr a răspuns: