| pitbullbulterier a întrebat:

Salut cum se face repartizarea pe clase la liceu?
Se ia in ordine dupa media intrata/ se ia in ordinea alfabetica sau dupa ordinea in care ne-am prezentat la inscrieri (la depunerea dosarului?)?

4 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

În general, atunci când sunt mai multe clase la acelaşi profil/specializare, repartiţia pe clase se face în ordinea mediei de admitere.


Toate cele bune.

| kar1GaNNN a răspuns:

Se ia in ordinea mediilor de admitere.
Cei cu mediile mai mare ajung in clasele A, B, C chiar si D cateodata cand sunt multi elevi, si cei cu mediile mai mici sunt repartizati in clasele E, F, G, H, I... etc

NU se face in ordine alfabetica.

| Castanul a răspuns:

Depinde la ce profil ai intrat. Profilul mate-info are alte medii fata de profilul stiinte. Daca tu ai media 8, 70 si alt elev are 8, 90 si amandoi vreti la mate-info, el o sa intre primul. Dar daca nu ai intrat cu ultima medie in liceu, la profilul la care vrei sa intrii atunci nu trebuie sa ai griji. P. S. :nu te mai gandii la scoala, distreaza-te. Vacanta placuta!

| Yuukina a răspuns:

Repartizarea se face in functie de medie, dar si de profil. Spre exemplu, la liceul la care am intrat eu, e asa: Clasa a 9-a A de Matematica-Informatica, Mate intensiv, Clasa a 9-a B de Matematica-Informatica, Info intensiv, Clasa a 9-a C Matematica-Informatica, Bilingv Engleza, etc, in functie si de cati elevi sunt care ocupa aceste profile, adica, daca sunt 56 de elevi la mate-info mate intensiv (A), se fac doua clase pe acelasi profil : A si B. Sper ca intelegi. Apoi, eu am intrat la filologie si, cred ca voi fi pe undeva pe la F, G. Depinde de numarul de elevi in clase, si de mediile cu care au intrat la profilul respectiv. Niciodata nu se va face repartizarea in clase alfabetic, si nici dupa cum te-ai prezentat la inscriere.

Întrebări recente