| taredetot a întrebat:

nation! Deci vreau sa imi cumpar patine si nu stiu ce sa aleg dintre cele de hockey si cele clasice (pe care le poti inchiria si de la patinoar). Ce vreau sa zic e ca nu stiu care este diferenta intre ele, pe gheata ma refer. Sunt cam incepator dar patinez destul de bine, insa stiu doar intoarcerea si frana cu ambele patine sa zic asa. Vreau a stiu ce parere aveti, eventual si de preferat bazata pe experienta personala, in legatura cu diferenta dintre acestea doua si ce ar trebui sa cumpar. Intentionez sa le flosesc pe un lac inghetat si la patinoar. Oscilez intre https://www.emag.ro/......D709J0BBM/ si https://www.skateworld.ro/......icane.html (buget maxim 200 lei). Daca ati putea sa imi explicati care e si treaba cu marimea EU; eu port 42 la pantof si am inteles ca trebuie sa iau 43 (in localitatea mea nu sunt magazine care vand patine ca sa le pot proba). Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| GaZa1994 a răspuns:

Buna! Cele care sunt pe skateworld.ro sunt pentru patinaj ca hobby/plăcere. Un patinaj lin. Daca te gandesti sa mergi cu patinele pe lac inghetat, alea ar fi bune. Celalat link nu am putut sa il deschid dar daca sunt patine cu zimți in vârf si terminatia (in spate la calcai) lunga si dreapta, alea sunt pentru patinaj artistic. Vârful foloseste la stabilizarea in gheata pentru piruete. Mărimea EU ar trebui sa fie mărimea europeana, care la rândul ei sa se potrivească cu ceea ce luam noi. Spre exemplu eu port 38 iar pe limba de la încălțăminte scrie EUR 38. Si daca tot ai zis ca trebuiesc luate cu un număr mai mare, aici ai dreptate. Pentru o șosetă cat de cat grosuță dar încă sa mai ai spațiu pentru aer ca sa nu iti inghete picioarele. Presupun ca stii ca șireturile trebuiesc strânse bine ca sa nu iti rupi gleznele. Distractie plăcută!

| taredetot explică (pentru GaZa1994):

Https://www.emag.ro/......D709J0BBM/