| CristianaMaria a întrebat:

As pleca intr-o excursie cu prietenul meu si efectiv nu avem idee unde sa mergem...am fost la Cluj de 4 ori deja, la Brasov, Turda, Sibiu, la Costinesti, Oradea. Unde am putea merge si sa si avem ce vizita/face etc?

10 răspunsuri:
| Krisuuuu a răspuns:

Păi..sunt multe varianterolling on the floor)Ati putea merge spre exemplu la Bran, sa vizitati atat castelul, cat si Casa Groazei(recomand), sau ati putea vizita Târgoviştea-mai exact Curtea Domneasca, care cuprinde Turnul Chindiei(construit de Vlad Țepeş si care e vizitabil, adica puteti urca in el, de unde o sa ramaneti surprinsi de frumusetea privelistei), cat si ruinele, Biserica, Muzeul Cartii Romanesti si multe altele. Daca mai ai intrebari, le astept si raspund cu drag!

| crytonford a răspuns:

Delta

| mariamariamaria33333 a răspuns:

Pai eu cam pe astea le stiu:
Cascada Cailor, Munții Rodnei
Maramuras
Complexul Harmonie, Predeal, județul Brașov
Roșia Montană, județul Alba
Satul geamana din muntii apuseni
Cazanele Dunării – Dubova, județul Mehedinți
Podul lui Dumnezeu, județul Mehedinți
Cascada Bigăr
Cetatea Alba Iulia
Mănăstirea Curtea de Argeș
Grădina Botanică din Cluj Napoca
Castelul Corvinilor din Hunedoara
Piatra neamț(lacul rosu, cetatea neamt: sunt suberbe)
Biserica Neagră din Brașov – cel mai mare lăcaș de cult în stil gotic
Cheile Bicazului
Mănăstirea Corbii de Piatră
Lacul Sfânta Ana – singurul lac vulcanic din România
Parcul Național Cheile Nerei
DISTRACTIE PLACUTA!

| Eireann a răspuns:

Eu recomand personal Sighisoara daca sunteti pasionati de istorie medievala.

| CristianaMaria explică (pentru Eireann):

Am fost si acolo.am uitat sa mentionez

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Vama Buzăului, iar dacă aveți mașină puteți merge cu mașina dincolo de satul Dălghiu și ajungeți la marginea pădurii. Este Drum Județean cică, dar e macadam până la marginea pădurii apoi îți trebuie o mașină off-road să poți urca și apoi cobori pe partea cealaltă. Dar oricum, priveliștea este super, munții ciucas în apropiere. Apoi la vama Buzăului puteți vizita rezervația naturală Valea zimbrilor care nu e cine știe ce. Vezi niște reni, zimbri, vaci, flori frumoase, balansoare cu leagăn unde te poți relaxa la umbră.
Apoi în Vama Buzăului mai poți merge la Cascada Urlătoarea. Iar comuna este cu adevărat îngrijită, foarte frumos.

Zărnești, Prăpăstiile Zărnestilor iar dacă vă țin picioarele o urcare până la Cabana Curmătura și înapoi. Vreo 2h doar dus de la baza muntelui. Va trebui să plătiți o taxă pentru a vizita muntele. Eu am aflat că trebuie plătit taxă după ce ulterior am fost cu bicicleta pe acolo. Apoi la întoarce era un nene la barieră care taxa intrarea și căutând pe net am aflat. Dar nu mi-a zis nimeni nimic. Apoi tot din intersecția pentru urcare la Prăpăstiile Zărneștilor aveți un drum la stânga care urcă și ajungeți fix în satul Măgura. Am fost anul trecut tot pe bicicletă și am rămas surprins cât de frumos este satul Măgura : satul de la poalele munților piatra craiului. Și mai este și locuit și niște priveliști de vis. Apoi am coborât spre sat Peștera și urmat un drum pana la Moieciu de Jos, apoi ieșit la asfalt. Pana la asfalt am avut multe provocări : coborâri abrupte, râuri, pietre mari. Dar în rest priveliști de vis. Apoi de la Moieciu de Jos am ajuns la Bran unde am admirat de la distanță Castelul lui Dracula, apoi continuat spre Râșnov unde am admirat cetatea Râșnov de la îndepărtare. Am tot zis ca ajung sus la cetate, dar tot nu am ajuns. La Râșnov dacă vreți puteți vizita și Valea Glajeriei, te lasă fix la baza muntelui Bucegi. De fapt când ajungi ai un indicator care îți urează bun venit în parcul natural Bucegi. În stânga dacă mergi pe un drum forestier te lasă fix la Cabana Diham, apoi dacă continui ai ieșire la Pârâul Rece. Drept inainte de la baza muntelui ajungi la Vârful Omu care durează mult urcarea ( nu am fost, este trecut pe indicator).

De vizitat în Râșnov : Cheile Râsnoavei. Nu am vizitat încă, însă am în plan să ajung tot pe bicicletă.

Canonul 7 scări, dar dacă ziceți că ați fost la Brașov poate ați vizitat.

Piatra Arsă, Munții Bucegi. Este drum asfaltat și se numește "transbucegi". Se urca din Sinaia. În apropriere puteți vizita lacul bolboci sau peștera Ialomiței. Și aici am în plan să ajung tot pe bicicletă, însă pandemia asta mi-a cam dat planurile peste cap.

Lacul Sfânta Ana - merită vizitat măcar odată în viață. Am fost anul trecut tot pe bicicletă Brașov lacul Sfânta Ana și retur. A fost o adevărată provocare, iar pe drumul care urcă la lac ai un izvor de apa minerala cu apă foarte rece.

Lacul și Barajul Siriu, județul Buzău. Și aici am în plan să ajung tot pe bicicletă, dar nu m-am decis când voi ajunge.

Fundata, Fundățica Cheile Grădiștei merita vizitat. Nu am ajuns încă, dar în plan tot pe bicicletă. Am văzut poze frumoase cu aceste locuri și vreau să merg și eu. Totodată și recomand.

| Octavian81 a răspuns:

Cheile Rameti, Sovata, Praid, Busteni, Sinaia, si lista poate continua foarte lejer.

| Sofer a răspuns:

Mergeți la Herculane sau la munte. Sau de ce nu la mare în Grecia sau Maldive.

| Violleta2022 a răspuns:

Delta Dunarii, Cheile Bicazului, Muntii Apuseni, Lacul Rosu sau Lacul sarat, samd.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Cel mai bine stati acasa, riscati aiurea, va imbolnaviti cu covid 19, asta vrei?