| StelaTPUro a întrebat:

Care a fost cea mai tare călătorie pe care ai făcut-o în 2010?

219 răspunsuri:
| RiRihXd a răspuns:

In Dubai...in visrolling on the floor. Pai cred ca pana la...Pana la Parsihappy.

| coralia_5862 a răspuns:

Am intraznit sa merg cu ochii mei pana in calculator dar ce e si mai interesant am reusit chiar sa iti dau un raspuns si apoi am.clipit cea mai interesanta calatorie pe scurt la pc si inapoihee hee

| Ochiialbastrii a răspuns:

Am fost in Valcea thinking Dragasani
Eu sunt din constanta happy

| Bubbleh a răspuns:

Am fostt de 2 orri` la baiie diin 5`n`5 min. x_X

| valy a răspuns:

Brasov si Sinaia.
Am urcat pana la 2200 la cabana Babele, am dormit pe paturi de armata si. 400 km i-am coborat pe jos prin padure, am dat de domnu ursulet si am reusit sa scap nevatamathappy

| Sweet111 a răspuns:

In egipt... A fost super tareeeeeeeee love struck

| Ady_6830 a răspuns:

Pai cea mai tare calatorie.hmm.Cred ca am fost la bunica mea in Bacau.Atat.

| TzutzyBaa a răspuns:

Puy as zice ca pana an grecia ca in danemarka a fost prea frigtongue

| anonim_4396 a răspuns:

Cu trotineta pan' la frigider >.> incearca si tu este ieftin si foarte mistosmug

| AndaAndore a răspuns:

Buna happy
Eu am fost in Paris. A fost foarte frumos, adica cum n`ar fi, in orasu` romantismului? love struck
Am fost si`n Bulgaria, dar cea mai tare calatorie pe care am facut`o in 2010 a fost in Paris, garantat.
Numai bine :*

Drumul pana la scoala laughing 30mwinking

Pai ...acasa ...in camera la mine la televizor!

| Schnitzel a răspuns:

In mai am fost in Israel si Egipt. Nici nu stiam de scoala, stateam in piscina, temperatura de aproape 40* C, in timp ce colegii aveau ore. M-am cultivat si sufleteste[foarte frumoase locuri de pelerinaj]. A fost super. Si restul verii a fost foarte frumos

| PDM2000 a răspuns:

Cand am fost la mare in constanta in fiecare an merg la marea neagra in eforie nord cu familia si prieteni

| DjSergyu a răspuns:

Buna ce-a mai tare calatorie a fost pe Transfagarasan, a fost o calatorie de neuitat si cu multe aventuri.Lucrul cel mai amuzant a fost ca m-am pierdut.

| sabinaelena a răspuns:

La iasi

| AllForOneTPU a răspuns:

La mare la Jupiter cu matusa si parintii mei, cand aproape m-am inceat

Pana in curte. eu stau non-stop la PC de 2 anisori

Pana in vienna

| Freaky_2119 a răspuns:

Cand am fost in Londra de craciun si de revelion

| Iustiina a răspuns:

Am fost in Italia-Roma si am stat o saptamana. Apoi am mers la Vistisoara si am stat tot o saptamana. Am mers cu colegii mei de la scoala. La o cabana de la vistisoara sunt doar 2 camere de vizitatori si eram 5 fete si 5 baieti. Ne inghesuiam acolo si nu mai aveam unde sa dormim ca baietii veneau peste noi! Apoi am mers cu parintii la Praid. Dar nu am stat decat 2 zile. In timpul stat acolo am vazut MINA DE SARE. A fost minunat!

| pinkygloos a răspuns:

Buna Stell. Cea mai tare calatorie a fost in vara anului 2010.Am mers 6 persoane, cu avionul care a avut foarte multe turbulente, credeam ca nu mai ajungem in Turcia. M-am dat cu parasuta, cu skyjet-ul.si am facut scuba diving smugsmug. Anul acesta plec in america cu avionul :X:X debea astept :*:*

| florinnica83 a răspuns:

E o intrebare destul de dificila pentru mine, asta si pentru ca intr-adevar am avut o calatorie destul de grea si plina de incercari.
Eram in luna iunie cand tocmai programam eu si un prieten o plecare intr-o alta tara numita Spania, cu scopul de a ajunje pe o strada renumita "strada Rambla" din Spania.
Plecarea noastra erea pe 20 Iulie, si pana atunci mai aveam de asteptat aproape o luna intreaga, nu aveam bani de drum si nici iformati legate de autorizati sau acte in care sa pot face portrete pe strada "Rambla".
Aveam la noi doar biletelede de plecare care ereau doar dus, acele bilete le-am cumparat in urma unei picturi facute la o discoteca incare am facut portretele unor vedete importante cum ar fi: Maical Gecsan, Elvis Presley, Madona si multe altele.
De la aceasta lucrare am chstigat suma de 11 milioane si ceva cu care mi-am cumparat biletele de avion.
Nu ne ereau indeajuns acei bani pentru ca noua ne mai trebuiau si alti bani de drum, cazare, si alte necesitati.
Asa ca am fost obligati sa incercam sa vindem din casa; mobila toata, frigiderul, mocheta si multe altele.
Intr-un fimai am reusit sa strangem suna de 210 euro, bani cu care am luat-o la drum.
Lasandu-mi familia fara niciun ban cu scopul de-a ma intoace cu bani mai multi din portrete facute pe acea strada numita "Rambla".
Ajunsi intra colo a trebuit sa aflam ca lucrurile nu sunt atat de roz dupa cum credeam noi acasa, a trebuit sa dormim pe steazi timp de o saptamana si cautand de mancare prin gunoaie, chinuindune enorm de tare.
Apoi a trebuit sa mergem sa ne cauta-m de lucru dar slabe sanse pentru ca eream ca niste Emigranti care nu aveau nicio valoare.
Am cautat de munca dar nicaieri nu ne primeau, atrebuit sa mergem intr-o zi 45 de chilometri ca sa ajungem la aeroport, unde puteam dormi in voie si nu ne mai ploa sau nu ne mai stropea nimeni cu apa. Aveam de mancare si tot ce ne erea indeajuns ca sa putem supravietui
Acolo pute-am face si portrete oamenilor care veneau la aeroport, numai ca acei oameni care vroiau portrete ereau putini, majoritatea imi dadeau bani din mila sau ca ma apreciau.
Dupa o luna de chin am reusit sa-mi strang bani ca sa plac acasa si sa-mi vad familia si copilul de care imi erea tare dor.
Cam asta e povestea mea trasnita cu privire la placarea mea In Spania si calatoria mea facuta in anul 2010.

| alina_7878 a răspuns:

... creca la sinaia a fost prea tare big grin
cu toate astea nu cred ca intereseaza pe cineva unde am fost in 2010 straight face

| Allé_3818 a răspuns:

------------------
Cluj - Muntii apuseni!

| razvan12345 a răspuns:

Cand am fost In Sua cu 2 prieteni, a fost fantastic, ne-am distrat super tare in New York, acolo am stat 3 zile si nu am dormit de loc numai party.

| ByBySwEetY a răspuns:

Am fost in Anglia. in vacanta de iarna.
am fost in Italia. in vacanta de Paste.
am fost in Spania, in America, in Bulgaria, in Turcia, in Suedia, in Egipt, in Macedonia. in vacanta de vara happy

FunDa `? >big grin

| yupiiiiiiiiiiiiii a răspuns:

La Durau

| Geeeo21 a răspuns:

Intr-o excursie care a fost pur si simple P.E.R.F.E.C.T.A love struck. Niciodata nu o sa o uit