| adorciocolata a întrebat:

Pe unde ati calatorit? Ce tari ati vizitat, cum a fost? Cel mai interesant raspuns primeste funda

Răspuns Câştigător
| BiaRawr a răspuns:

Eu una am fost in Franta si Germania.
Germania e un oras incredibil de curat.Lumea este amabila, prietenoasa.Mi-as dori sa vad si capitala, Berlin, caci am fost doar in Frankfurt si Pforzheim. Sunt doua orase linistite, cu suburbii extrem de curate si la fel de linistite.Magazine la tot pasul, fie de pantofi si haine, fie de accesorii si genti. Ceea ce respect la acetst popor este ca nu judeca, ca multi alti romani, ci pur si simplu au un singur lucru de care le pasa: propria persoana.
Pfoi.Franta.Franta este o tara superba, 90 %. Parisul, un oras incredibil, poate deveni favoritul oricui.Insa, spre deosebire de Germania, Franta nu e o tara prea curata.Sau, Parisul nu este.In suburbii sunt multe gunoaie, insa in Centru este minunat.
Turnul Eiffel este maret.Eu una m am indragostit de aceasta cladire 'micuta'. Este frumos sa stai pe iarba din fata lui si sa privesti peste tot in jur. Oamenii fac poze, rad, zambesc.Nu cred ca am vazut vreun om ce plange, care se certa sau care era suparat.
Si Disneylandul este intr-adevar o lume de vis. La inceput, intri intr o gradina cu apa si poduri ca din povesti, plus flori roz si albe ce imprastie un miros nemaipomenit.
Si totusi, ar fi frumos ca fiecare om sa experimenteze aceste lucruri...

15 răspunsuri:
| ICanSeeAll a răspuns:

Suedia:X Bulgaria la mare

| SanziiAndry a răspuns:

Am fost in Egipt, ( vorbesc serios, am chiar si poze ) la piramide si a fost super tare!

| mgtow a răspuns:

Am 7 ani de cand ma aflu in Spania si anul viitor ma intorc acasa definitiv. O sa vad ce s-a mai schimbat prin tara doar e diferenta de realitate si sa vezi in youtube. La inceput e frumos pana cand te saturi de aceleasi chestii si tragi dor de casa, uite si tu sa vezi cum e prin Spania: http://www.youtube.com/watch?v=Cl0W3qsNzpo

| Archangells a răspuns:

Eu am fost azi vara la Roma. Mi s-a parut superb orasul. Are incarcatura istorica, religioasa, culturala, romantica tot ce vrei. Vb aia, toate drumurile duc la Roma. Oricine trebuie sa viziteze odata in viata Roma, deoarece gasesti o multime de obiective turistice interesante(fantani, muzee, Vaticanul, castelul Angelo etc). Pizza este gustoasa. Te asigur ca nu o sa plictisesti si nici nu o sa regreti. A fost capiala unui imperiu, deci a jucat un rol important pe plan mondial, a modelat fata lumii.

| Andreime a răspuns:

Deocamdata nu am catalorit in nicio tara.doar Romania daca ajungi sa o cunosti e superbabig grin.vara te poti duce pe litoralul; romanesc la mangalia o statiune superba,iarna ma duc mereu la predeal, brasov niste statiuni minunate unde poti vizita partii, manastiri.De asemenea poti vizita sibiul si manastirile din Romania. Sper ca te-am ajutat

| AnnaAnnne a răspuns:

Am vizitat urmatoarele taribig grinanemarca, Italia, Bulgaria, Grecia si cam atat.A fost frumos dar as vrea sa ajung si in alte tari cum ar fi Anglia si Franta big grin

| AndreeaIM a răspuns:

Eu vara asta am fost in Paris din Franta si a fost tare am vizitat turnul Effel la muzeul Louvre, am vazut si cum arata Moulane Roughe, si la o gramada de alte locuri si muzee happy sper ca o sa-mi dai o funda happy

| AlinaG a răspuns:

Turcia-foarte multi turisti dar o tara incredibil de frumoasa, Siria- oamenii au fost foarte "primitori" si ne-au ajutat foarte mult cand am fost in nevoie de directie-foarte foarte cald, Iordania-foarte cald inca odata-am fost la Marea Moarta a fost o expetienta incredibile si Egipt-doar Cairo-foarte turistic, in timpul Ramadanului oamenii ne-au invitat sa mancam cu ei la masa, au fost foarte amabili si curiosi happy
Thailanda-foarte turistica si foarte frumoasa, cimatul umid a fost o noutate dar te obisnuiesti repede, Cambodia-am vizitat situl Angkor care era cea mai mare regiune populata din lume pana in secolul 15, Vietnam- cu toate ca nu am avut timp sa vizitam totul, pentru ca Vietnam e foarte frumos si pretios, am vizitat Delta Mekongului & Ha Long Bay si Laos- foarte salbatic si foarte muntos deci ca sa facem 300 km ne-a trebuit 24 de ore :p a fost super. Din pacate am vazut si lucruri... speciale, de exemplu o gramada de prostituate si de baruri detinute de catre americani, desigur care angajeaza localnice pentru a atrage clienti...
Si vara asta o sa fac Asia centrala : Khazakstan, Kirghizistan, Tajikistan si Ouzbekistan. O sa fie o schimbare colosala fata de Europa.

| คlєxヅ a răspuns:

Eu unul am fost in Spania.E ceva frumos.

Playa San Juan, am locuit intr-un apartament curat luxos tot ce mi-am dorit.Peste 4, mia-m amintit cat de dor imi este de casa atunci peste 1 saptamana nu am mai rezistat si m-am dus acasa.
Este un oras curat si frumos!
Verdeata,lumina,palmieri multi,blocuri, magazine la tot pasul.
Frumos era acolo.
Si am gasit un catel caruia l-am numit Rexy si acum...L-am pierdut as fi dorit sa pot da timpul inapoi sa nu se fi pierdut.Dar...Ce mai conteaza, oricum nu sa putut.Era un prieten unic, uneori imi aminteam cat de mult m-am distrat cu el.

| MihaelaDart a răspuns:

Pana acum am fost in Italia la Roma ca orase am vizitat: Florenta, Venetia, Napoli, Insula Capri, oricum fiecare parte are frumusetea ei. Pe mine m-a atras Insula Capri, decat Venetia.
In alti ani am fost in Ungaria: Budapesta, Bekesciaba si Gyula, la fel de frumoase si gastronomia yummy.
Bulgaria aproape tot litoralul l-am vizitat de multe ori pana cand deja ma plictisisem de ea...
Grecia am ajuns intr-o excursie in Paralia Katerini, am mai vizitat Meteora, Kalampaka, Salonicul, insula Skiathos.
In Grecia m-am reintors acum 2 ani si mi-am "inradacinat" picioarele aici... de cand locuiesc in Thessaloniki (pentru mine este orasul meu de suflet), cand s-a nimerit fie vara sau nu am fost sa ma plimb in Edessa (cascada cu acelasi nume), statiunea muntoasa Florina (zona plina de lacuri), Nimfaio (case superbe tradiotionale construite din piatra), vechea Paralia Katerini desi deja este afumata pentru mine sunt alte locuri si mai frumoase decat ea, precum bratul Kassandra in Halkidiki intampini multa verdeata si o apa ca-s reviste (turcoaz, foarte limpede) si preturile sunt cam la fel ca in paralia Katerini; de altfel pentru cateva luni am poposit in orasul Katerini (a nu se condunda cu paralia, este oras la 7 km de statiunea paralia), centrul este ff frumos cu stradute mai inguste, apoi iar pentru cateva luni am ajuns in Kalampaka, un orasel statiune scump asta in cazul ca esti localnic, desi in fiecare zi vezi o schimbare de lumina, un altfel de apus de soare in culori.

Sper ca vara asta sa fac si cateva insule din Grecia unde nu am mai ajuns, sa ajung si la Atena si poate si prin alte tari... voi vedea pe parcurs, pana la vara se pot intampla multe...

| MihaelaDart a răspuns (pentru mgtow):

Am un var care are de 3 ori anii tai de cand locuieste in Spania si nicioadata nu a spus ca s-a plictisit de peisajul spaniol. A stiut sa-si faca viata atat de frumoasa si sa aprecieze fiecare zi traita in Spania (Barcelona). Cat si pentru mine, merg pe 2 ani de cand locuiesc in Grecia (Thessaloniki) si sincer m-am indragostit de orasul in care sunt, nu m-as desparti niciodata de el, Romania ramane pentru mine doar pentru vizite (am dus o viata bine si in orasul meu natal, dar parca dupa aproape 29 de ani am zis ca o schimbare in viata e cu folos si ma bucur ca am luat decizia tarzie de a parasii tara mea). Daca stii sa-ti condimentezi viata, sunt sigura ca in orice tara unde ai trai, ar fi frumoasa si nu ai ajunge in asa hal sa o urasti!

| epurasu a răspuns:

--ungaria,austria,Italia,monte carlo,monaco,lichestain,Spania,franta,elvetia,Germania,serbia,ukraina,rusia,bulgaria,Turcia,tunisia,slovenia,slovacia,cehia,israel,palestina,egipt,iordania, grecia, r. moldova. ---in iunie voi merge in ukraina-rusia-estonia-letonia-lituania-polonia---.

| LuLu1998 a răspuns:

Am stat 4 ani in China si sunt indragostita de aceasta tara! Am stat impreuna cu familia intr.un oras numit Jiang si de acolo puteam merge oricand in Shanghai.O tara ffffff frumoasa, cu multe parcuri pline de vredeata, magazine cu preturi rezonabile dar majoritatea poti sa le negociezi...Imi pare foarte rau ca este asa de departe de casa..Eu sunt din Galati si ca sa ajund in Shanghai trebuie sa fac o zi cu 2 avioane(escala)... daca aveti probleme cu alegerea companiei alegeti Turkish pentru ca au cele mai bune conditii.Vacanta placuta!

| wonderful2001 a răspuns:

Eu am fost in America, Italia si Israel.In America este foarte frumos sunt cladiri foarte inalt zgarie nori(vorbesc serios)am fost sa ma plimb si multe minunati care iti iau ochii! In Italia am fost in Foggia(un oras mare)Venetia si Roma am vazut coloseumul roman si este foarte frumos si locurile.In Israel(tara sfanta)am vazut locul unde s-a nascut domnul Isus Hristos.