|

Stie cineva daca a fost gol valabil in 2005 cand a jucat dinamo cu marssei (om) atunci cand a dat dinamo gol in ultimul min cine imi spune si de ce s-a pus sau nu s-a pus primeste fundawinking

1 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Nu s-a pus golul pentru ca centralul spaniol santiago rodriquez a fluierat exact dupa scurgerea celor 4 min de prelungiri mingea sutata de chihaia era in aer cind a fluierat arbitru dinamovisti au contestat acest lucru dar in zadar arbitru e suveran

1 răspuns: