| MirunaML a întrebat:

Am avut serviciul web'n'walk de la frog enjoy activat pe telefon cand mi-am reincarcat cartela, dar intre timp mi-am resetat telefonul la setarile din fabrica. Acum am vrut sa-l configurez iar pentru telefon, conform instructiunilor urmatoare:
http://cosmoteromania.custhelp.com/app/answers/detail/a_ id/199/related/1
Am primit sms de la 969 cu "serviciul web'n'walk este deja activat pentru acest numar. pentru setari, trimite sms cu textul SETARI la 969". Am trimis si am primit de la 9691 "pentru setarile serviciului web'n'walk, va rugam sa raspundeti la acest sms". Am raspuns, dar nu primesc niciun sms cu setarile.
Ce as putea face?

2 răspunsuri:
| Tazzer a răspuns:

Incearca sa dai un mesaj cu "ACTIVARE" la 638 si vezi ce iti raspund happy

| MirunaML explică (pentru Tazzer):

"Accesul la internet a fost deja configurat. Poti naviga fara griji, conform ofertei existente pe contul tau." Dar tot nu mi se activeaza net-ul.