| Anileda a întrebat:

Ce aveti de spus de profesorii din Romania? sa va spun ce-am patit azi la ora de biologie a venit profesoara sa se uite in caiet si eu nu am scris dupa tabla corect si a apucat-o dracii si mi-a dat cateva castane si dupa mi-a dat un caiet in cap de mi-a sarit 2 clame. doamne i-am zis mamei ...cum ar fi trebuit sa i spun lu diriga? plz dau funda

Răspuns Câştigător
| HBK a răspuns:

Multi profesori si-au pierdut din pasiunea de altadata de a preda elevilor cat mai exemplar.Mai multi factori determinanti stau in calea acestora.Nu isi mai dau interesul, sunt indiferenti.Nu le pasa de elevi ca vor iesi din scoala fara sa fi acumulat ceva. Dar tin sa mentionez ca nu toti pot fi bagati in aceeasi oala iar aceeia merita respectul si admiratia noastra.

9 răspunsuri:
| Pho3nix a răspuns:

Profesori tampiti. Nesatuli de bani.
Daca da un profesor in mine... jar mananca. Nu ma refer ca il iau la bataie.laughing

| T30D0RA a răspuns:

Sunt o gramada de profesori care se poarta asa. Nu stiu ce sa zic, sincer. straight face

| CudiDaKid a răspuns:

Eu din fericire nu am profesori din astea.am mai dereglatii de astea dar nu fac de astea.eu as zice sa te duci la diriginta! Daca nu sa mearga mamata la scoala

| Anda_5509 a răspuns:

Sunt...jalnici.Nu se mai invaata ca pe vremuri.

Se presupune ca parintii isi trimit copiii la scoala sa invete ca sa ajunga ceva in viata, nu ca sa fie batuti, jigniti.
Ei ar trebuie` sa fie un model, pentru ca noi invatam de la ei, nu ei de la noi(unii prof mai invata si de la elevi, si nu ma refer la carte).
Tu, acum daca vrei, poti sa i faci rau ducandu te la director.Ca sa fie data afara din scoala se strang semnaturi.(asa a fost la noi, aveam o profa care nu ne lasa sa stranutam, sa zambim).

Lu diriga ta ii spui ce s a intamplat, ii explici, si luati impreuna o decizie.

| SeNyS a răspuns: