| coryyyyyyyyyyy a întrebat:

De la un timp ma simt foarte tristasad simt ca nimic nu-mi mai merge binestraight face...am picat 3 examane la facultatecrying. Cu tata ma cert mereusadnu ma mai inteleg deloc cu el straight face ma simt foarte aiurea si sunt foarte trista, nu am niciun chef de nimic... ce ma sfatuiti ca sa ies din starea asta?straight face vi s-a intamplat si voua?

Răspuns Câştigător
| mircea a răspuns:

Da, de multe ori am cazut in butoiul cu melancolie, dar nu m-am lasat. Nu pot sti ce situatie este la tine in familie, dar si eu sunt tata de studente si inteleg oarece. Faptul ca ai picat trei examene se datoreaza unor cauze pe care tu ar trebui sa le cunosti cel mai bine si tot tu sa le remediezi. Pentru ca este viata ta. Daca ti-as spune ca din tot timpul tau, pentru invatatura ar trebui sa aloci 90 %, te-ai certa si cu mine? Posibil! Bineinteles ca trebuie sa-ti traiesti si tineretea. Acest echilibru intre munca si distractie trebuie obtinut doar prin forte proprii. Noi, restul, cei care ne dam cu parerea putem doar sa ajutam, pe cand tatal tau vrea ca tu sa reusesti! E ceva rau in asta? Stai de vorba cu el, explica-i sincer ce ai gresit de ai trei restante, spune-i cam ce crezi tu ca trebuie facut ca sa repari situatia, intreaba-l ce a facut el atunci cand a avut restante si cum s-a descurcat apoi... Daca sunt si probleme sentimentale, cere-i parerea, implica-l, nu-l da la o parte.

13 răspunsuri:
| Vizitiul a răspuns:

Si eu sunt student, de ceva vreme mi-am pierdut locul de munca, important e sa gandesti pozitiv in astfel de situatii!

mariana
| mariana a răspuns:

Poti sa indrepti situatia, punand mana pe carte si invatand la materiile la care esti restantiera.
Tatal tau este posibil oarecum suparat pentru rezultatele tale la invatatura, pentru ca el munceste pentru ca tu sa ai conditii de invatat, iar tu nu ai fost la inaltime in totalitate.
Este de inteles ca sa fii putin suparata, dar sa zici ca nimic nu-ti merge bine nu este tocmai corect.