| 22Elena a întrebat:

Bună dragilor!
Vă rog, cei care aveți gânduri rele încercați să le păstrați pentru voi că sunt demoralizată destul.
Sunt o elevă de clasa 11. O elevă ce a vrut întodeauna să aibă note bune.Și așa a fost.Ideea este că eu sunt foarte stresată cu bacul.Foarte,foarte...Nu am cei mai buni profesori si bani de pregatire nu sunt, părințiii mei fiind bugetari.Deși știu că voi reuși să obțin note bune, sunt stresata mereu..Nu ma pot bucură de absolut nimic! Sora mea este un copil vesel de 8 ani, vrea să se joace cu mine ..Este un copil talentat și deștept! O iubesc și o apreciez foarte mult.Totuși nu imi pot arata iubirea.O cert mereu, strig la ea..Imi descarc stresul și nervii pe ea.Incerc să o fac vinovată de orice.Nu știu cum să mă opresc din a fi așa cu ea...Stiu ca nu este bine.Stresul meu mă ucide.Stiu ca nu sunt nici prima, nici ultima care dă examenul ala al"maturitații".
Va rog un sfat pentru a mă controla? Pentru a reusi sa ma gandesc și la altceva? Pentru a mă împaca mai bine cu sora mea?
Multumesc, sper că aveți gust și miros!

Răspuns Câştigător
| tzionut a răspuns:

Draga sfatul meu e sa structurezi materia ca sa o poti retine mai usor. Majoritatea au trecut prin stresul BAC-ului. In privinta sorei tale o tratezi ca pe un adult si iti faci un program in care doar inveti si ea se poate juca singura, si un program in care ii acorzi timpsi atentie.
Daca nu merge apeleaza la ajutorul parintilor.
P.S. Nu mai am gust si miros de vreo 6 ani.

2 răspunsuri:
| mentholinks a răspuns:

Pai bac-ul nu reprezinta mare lucru si nu iti garanteaza succesul in viata. Gandeste-te ca nu e un lucru asa important si nu merita sa te streseti pentru el, mai ales daca esti si buna la invatatura.

| UnDiavol a răspuns: