anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt eleva in clasa a 12a iar in vara urmeaza sa dau bacul.Relatia mea cu parintii pot sa zic ca e una ok dar nu foarte.Cu tati nu am nicio problema, in schimb mama este cea care m-a terminat psihic.De ce sunt amenintata cu bataia daca nu pun mana sa invat? Asta cu amenintarile sunt de mai mult timp si nu pot sa o inteleg.Nu am avut niciodata probleme la scoala sau la liceu mereu am avut note bune iar asta fiind ultimul an sunt foarte stresata destul mi-a ajuns sa fiu amenintata non stop. Daca ii reprosez ceva ii merge gura mai rau …din aceasta cauza am vrut de mai multe ori sa fug de acasa iar in cel mai rau caz sa ma sinucid.Chiar am avut si gandul acesta nu am de ce sa mint dar tot eu m-am oprit.Nu stiu daca o sa ma inteleaga cineva dintre voi dar pana la urma nu mai sunt un copil mic,stiu si eu ce am de facut si chiar invat, nu exista sa nu ma compare cu altcineva. Un psiholog ma poate ajuta sa ma mai calmez?

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Sunt lucuri pe care nu le spui aici si nu cred ca mama ta este o femeie nebuna, care sa-ti ceara inutil sa pui mana sa inveti, cred ca spui numa juma de adevar aici.
Probabil ca note bune pentru tine inseamna 6, 7 si 8, dar mama ta considera ca poti mai mult si ar trebui sa inveti mai bine, de 9 si 10, macar anul asta care iti va aduce un examen atat de important pentru cariera si profesia ta, din viitor.

Nu vad nimic deplasat ca mama ta sa-si doreasca ca fata ei sa ajunga bine, iar ceea ce tu poti face acum pentru tine, este sa pui mana serios pe carte si sa inveti pe rupte, ca-n 4 -5 luni vine examenul vietii!
Hai mai spune cum este cu fugitul de acasa, cu ce faci in weekend de se supara maica-ta... ca ceva nu se aduna aici, in povestea ta.