| JensenB a întrebat:

Bună, eu sunt un baiat timid, din păcate, şi am câteva întrebări

Nu am avut prietena niciodata, dar am fost indragostit de cel putin trei ori. Ultima fata de care am fost indragostit, cred ca am fost indragostit de ea trei ani si la jumatatea clasei a opta am realizat ca trebuie sa o uit.
La sfarsitul clasei a opta am reusit cu greu sa o uit, am fost fericit pentru un timp mai exact vacanta de vara, cum am spus eram fericit, singur fara nici-un gand legat de fete.
Apoi anul acesta (2010-2011) am inceput liceul, eram fericit si curios in legatura cu noii mei colegi.
Au trecut patru luni si mare parte dintre colegii mei sunt niste cretini! Fac misto de mine in fiecare mod posibil.
Colegii mei sunt niste cretini care vorbes in timpul orelor, beau, fumeaza, chiulesc, sunt nestimtiti cu profesorii.
Si apoi intr-o zi o profesoara a zis ca o sa faca cu noi un "exercitiu psihologic", exercitiul era, ca trebuia sa spunem numele a doua fete sau femei celebre, si doua cantece gen slow/love songs ( Eu cred ca exercitiul asta a fost inutil si umilitor in mare parte ).
Acel exercitiu m-a facut tinta cretinilor.


DIALOG : dintre mine si profesoara, ( daca vi se pare irelevant dialogul sau faptul ca este prezent sa spuneti).

prof: Bogdan! este randul tau, haide nu fii timid!
eu: Nu va suparati dar chiar este necesar asa ceva? De ce trebuie sa stiti ce preferinte am eu la fete sa ce cantece prefer?
prof: Da! Este, si cred ca acest exercitiu ma ajuta pe mine sa te cunosc mai bine dar si pe noii tai colegi.
eu: OK, lasati-ma o secunda sa magandesc.
eu: Cred ca fete aleg prima Yvonne Strahovski si Kate Beckinsale.
eu: si cantege aleg, "The Droge & Summers Blend - Two Of The Lucky Ones" si poate "Oh My love my darling - Roy orbison".
eu:gata!
prof: Sunt niste alegeri foarte interesante, ma surprinde ca nu ai ales ceva de genul, stiu si eu Angelina Jolie sau pe alt cineva, unei fete i-ar placea cum gandesti.
eu: Deci in principiu trebuie sa aiba par lung, sa fie bruneta sa bonda, ochi albastri sau caprui, sa fie inalta si sa te iubeasca?
eu : H.h. da cam asa ceva.
prof: In final inainte sa se sune de iesire si findca tu ai fost ultimul pe care l-am intrebat imi poti spune de ce ai ales-o pe Yvonne Strahovski?
eu : Nu, nu pot, cred ca am spus destule despre preferintele mele si despre viata mea personala, acum cred ca merit si un pic de intimitate.
prof: OK, eram doar curioasa.
-unele dintre colegele mele se uitau cam ciudat la mine dupa acea ora.

Despre mine:

-am 1, 75 m. ochi caprui deschis, parul este saten spre negru, si port ochelari, nu pentru ca a-si avea mari problema. cu ochii ci doar ca trebuie sa ii port.

Eu vreau sa fiu actor, deoarece mama mea a fost cantareata, si ca am realizat in ultimii ani ca pot sa imit multa lume (familie, prieteni).

Familia mea imi zice ca sunt frumos si ca exagerez si ca este doar o faza din viata mea.

Intrebarile mele sunt urmat.:

O sa gasesc o fata frumoasa care o sa ma iubeasca?

Sau o sa raman singur pentru ca sunt timid si toate fetele ma cred bleg?

Eu in viata nu inteleg 3 lucruri : Matematica, Fizica si fetele.

In final le multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca, ma inclin.

Răspuns Câştigător
| Catalina_6831 a răspuns:

Buna Bogdanhappy.Sa stii ca m-a impresionat povestea ta si chiar ma bucur ca mai exista baieti care vorbesc asa ca tine.nu iti fa griji o sa-ti gasesti o fata care sa te iubeasca, si nu ii baga in seamana pe colegii tai, ei stiu doar sa se distreze o sa realizele mai tarziu ce au de pierdut.La fel ca tine nici eu nu am sa inteleg niciodata fizica, mate nici atat si ncici fetele, chiar daca eu sunt una dintre ele.sunt foarte schimbat-oare majoritatea si nu ai cum sa ai un dialog cu ele.

8 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Ieri ai mai pus intrebarea asta.

| Adry05 a răspuns:

Buna Bogdan! Sunt sigura ca la un moment dat va aparea o fata si in viata ta! O fata care sa te iubeasca cu adevart si sa vrea sa isi petreca restul vietii alaturi de tine! Faza e ca trebuie si tu sa fii mai indraznet, sa vorbesti mai mult cu ele, dar nu despre subiecte referitoare la scoala sau emisiuni de astea educatieve big grin caci nu vei face decat sa le faci pe ele sa creada ca esti un tocilar [desi nu asta insemna dar multa lume cam asta considera] si le vei plictisii, si asa vei pierde mai multe decat aveai pana acum. Deci, fii indraznet, si baga-te in seama ca nu iti face nimeni nimic atata timp cat nu jignesti pe nimeni! Succes si o zi buna iti doresc!happyhappy

| johnny1992 a răspuns:

Deci...ai 15-16 ani, caracterul personal de acum se formeaza!
Nu dispera vei gasi persoana potrivita(eu inca nu am gasit`o si am 19 ani dar nu fac haz de asta)!
In legatura cu frumusetea fetei nu ma pot exprima dar mai bine pui accent pe"sa na iubeasca" fiindca asta e mai greu de obtinut, nu trebuie sa fie fotomodel ci sa iti placa tie pur si simplu!
Sfat:Nu incepe o relatie cu o fata foarte frumoasa doar de ochii celor din jur!(am facut`o si am cazut de prost in fata mea si restului)

| Vali87 a răspuns:

Nu trebuie sa fii asa pesimist, din ce ai relatat pare ca esti un tip inteligent iar fetelor le plac tipii inteligenti, acum depinde ce anturaj ai. Dc ai in anturajul tau baieti tupeisti cu gura mare s-ar putea sa ti-o ia inainte, dc ma intelegi si crede-ma ca stiu ce spun. Referitor la timiditate incearca nu sa scapi de ea ca stiu ca e greu dar sa o diminuezi, pentru ca daca esti timid vei avea mult de pierdut in viata, crede-ma ca stiu ce spun. Mai ales ca zici ca vrei sa te faci actor big grin.
Asta cu dragostea stiu cum e sa te gandesti tot timpul la o fata si sa nu fii cu ea, e nasol de tot. Cand se mai intampla sa iti placa de o fata abordeaz-o intr-un fel sau altul, pentru ca daca nu o sa o faci nu stiu dc o sa te abordeze ea pe tine. In ziua de azi baietii trebuie sa cucereasca si fetele sa fie cucerite. Trebuie sa ai curaj pentru ca altfel ai de pierdut mult nu putin.
Bafta si numai bine!

| babyblue a răspuns:

Am citit si mi se pare interesanta situatia ta. Te intrebi de ce nu ai avut o prietena? E simplu:nu ai dat interes la acest subiect. Poate pentru tine a fost mai importanta scoala, si nu fetele.
Anyway, de gasit...vei gasi pe cineva.

Am sa iti dau un exemplu: un verisor s-a casatorit cu o femeia relativ urata. In ce sens? Nu era o pitipoanca care fara machiaj, era deadlaughing. Purta si poarta ochelari.asta o cam dezavantajeaza. Ce a vazut verisorul meu la ea? Sufletul ei, comportamentul. Degeaba esti frumos/oasa, daca nu stii sa te comporti in societate, nu stii sa fi un adevarat/a domn/doamna. Exista si persoane din astea.
Uita-te la cazul Columbeanu: degeaba e ea frumoasa daca nu stie sa profite de viata.(este propria parere, nu ma intelegeti gresit!).

Fii optimist:viata iti va oferi ce-i mai bun.
Succes.

| edytzu4 a răspuns:

Bogdan, mai mult ca sigur vei gasi o fata frumoasa ce iti va admira caracterul si va gasi timiditatea ta simpatica. multe fete te cred bleg, dar cand va veni cea buna vei stii. te rog asculta sfatul unui pusti de doar 12 ani. daca am putut sa te ajut fundita. mersi :*

| Boboleu a răspuns:

Esti destept, super, bravo, dar daca vrei fete vei deveni mai "down", eu am avut o sumedenie de gagici, sunt indiferent. Te rugam toti: nu-ti fa griji daca vei fi iubit, iti dau un milion de procente ca vei avea si tu prietena, dar sfatul mai multora si al meu este: gandeste-te la prietenie si nu la iubire, e distrugator un pic pentru tinereiwinking invata si asculta de parinti, nu-ti pierde desteptaciunea!

| MadutiC a răspuns:

Buna si eu sunt foarte timida ca si tine si sunt fata si de mine fac colegii misto, asa si eu ma gandesc ca nu imi voi lua niciodata baiatul perfectsad