| JensenB a întrebat:

Bună, eu sunt un baiat timid, din păcate, şi am câteva întrebări


Nu am avut prietena niciodata, dar am fost indragostit de cel putin trei ori. Ultima fata de care am fost indragostit, cred ca am fost indragostit de ea trei ani si la jumatatea clasei a opta am realizat ca trebuie sa o uit.
La sfarsitul clasei a opta am reusit cu greu sa o uit, am fost fericit pentru un timp mai exact vacanta de vara, cum am spus eram fericit, singur fara nici-un gand legat de fete.
Apoi anul acesta (2010-2011) am inceput liceul, eram fericit si curios in legatura cu noii mei colegi.
Au trecut patru luni si mare parte dintre colegii mei sunt niste cretini! Fac misto de mine in fiecare mod posibil.
Colegii mei sunt niste cretini care vorbes in timpul orelor, beau, fumeaza, chiulesc, sunt nestimtiti cu profesorii.
Si apoi intr-o zi o profesoara a zis ca o sa faca cu noi un "exercitiu psihologic", exercitiul era, ca trebuia sa spunem numele a doua fete sau femei celebre, si doua cantece gen slow/love songs ( Eu cred ca exercitiul asta a fost inutil si umilitor in mare parte ).
Acel exercitiu m-a facut tinta cretinilor.



DIALOG : dintre mine si profesoara, ( daca vi se pare irelevant dialogul sau faptul ca este prezent sa spuneti).
prof: Bogdan! este randul tau, haide nu fii timid!
eu: Nu va suparati dar chiar este necesar asa ceva? De ce trebuie sa stiti ce preferinte am eu la fete sa ce cantece prefer?
prof: Da! Este, si cred ca acest exercitiu ma ajuta pe mine sa te cunosc mai bine dar si pe noii tai colegi.
eu: OK, lasati-ma o secunda sa magandesc.
eu: Cred ca fete aleg prima Yvonne Strahovski si Kate Beckinsale.
eu: si cantege aleg, "The Droge & Summers Blend - Two Of The Lucky Ones" si poate "Oh My love my darling - Roy orbison".
eu: gata!
prof: Sunt niste alegeri foarte interesante, ma surprinde ca nu ai ales ceva de genul, stiu si eu Angelina Jolie sau pe alt cineva, unei fete i-ar placea cum gandesti.
eu: Deci in principiu trebuie sa aiba par lung, sa fie bruneta sa bonda, ochi albastri sau caprui, sa fie inalta si sa te iubeasca?
eu : H.h. da cam asa ceva.
prof: In final inainte sa se sune de iesire si findca tu ai fost ultimul pe care l-am intrebat imi poti spune de ce ai ales-o pe Yvonne Strahovski?
eu : Nu, nu pot, cred ca am spus destule despre preferintele mele si despre viata mea personala, acum cred ca merit si un pic de intimitate.
prof: OK, eram doar curioasa.

-unele dintre colegele mele se uitau cam ciudat la mine dupa acea ora.
Despre mine:

-am 1, 75 m. ochi caprui deschis, parul este saten spre negru, si port ochelari, nu pentru ca a-si avea mari problema. cu ochii ci doar ca trebuie sa ii port.

Eu vreau sa fiu actor, deoarece mama mea a fost cantareata, si ca am realizat in ultimii ani ca pot sa imit multa lume (familie, prieteni).
Familia mea imi zice ca sunt frumos si ca exagerez si ca este doar o faza din viata mea.

Intrebarile mele sunt urmat.:

O sa gasesc o fata frumoasa care o sa ma iubeasca?

Sau o sa raman singur pentru ca sunt timid si toate fetele ma cred bleg?

Eu in viata nu inteleg 3 lucruri : Matematica, Fizica si fetele.

In final le multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca, si celorlalti va spun sa lasati remarcile inteligente pe seama celor inteligenti.

Răspuns Câştigător
| DeeDee a răspuns:

Raspuns: Daca nu ai fi in clasa a noua, as iesi cu tine. Din pacate, am 7 ani inaintea tatongue
Baietii de varsta ta care au deja o gandire asa de matura sunt din pacate pe cale de disparitie.
Acum, niste intrebari: de ce tocmai acest exercitiu te-a facut tinta lor? Pentru ca ai dat niste raspunsuri care denota bun gust si care te-a facut "diferit" de ei? Well. Unele fete vor aprecia raspunsul tau (in special ce acare s-a uitat lung la tine). Fetele in general cauta baieti mai mari sau mai maturi. Putina rabdare nu ar strica. Hei, eu am avut primul prieten la 18 ani si jur ca a meritat asteptarea. El era la a 7-a relatie dar m-a apreciat ca si cum as fi fost prima. M-am simtit minunat cu el - era atent, inteligent, pasionat de carti SF, serios. Nu merita sa te arunci intr-o relatie ca sa fie. Eu cred ca ai facut o impresie puternica asupra fetelor din clasa ta, si daca baietii ies la o barfa, cine stie ce fata aude si devine interesata? Un baiat timid nu e deloc neatragator, mai ales ca atunci cand deschizi gura nu spui "Angelina Jolie"hee hee
Rabdare si succes!

PS: Mi-a placut intrebarea ta. Cred ca e prima pe care o voi pune la favoritehee hee

8 răspunsuri:
| AnneMarri a răspuns:

trebuie sa existe o fata si pentru tine, stia linistit happy pana la urma, trebuie sa apara cineva care sa te iubeasca si sa te faca fericit! ai sa vezi, ai incredere!
si nu esti bleg!
p.s. nici eu nu inteleg matematica si fizica

| AnneMarri a răspuns:

bai care i-ati dai la friday stupid tampitilor! straight face

| Kylexy a răspuns:

In general baieti buni care stiu sa iubeasca nu au parte de o fata pe placul inimi, fetele din ziua de azi prefera baieti golani.
Cel care vb frumos cu o fata nu are noroc cel care vb urat pe acela il iubeste.
Iar pentru tine bogdanel fii mai increzator in tine, fete pe pamantul asta sunt o groaza.

| friday a răspuns:

Fetele de azi cauta baieti "la moda". La moda sunt considerati baietii din clasa ta, cei pe care i-ai descris.
Daca ai norocul sa gasesti o fata cuminte.ar trebui sa te multumesti cu ea asa, si sa nu cauti una frumoasa.fiindca cea frumoasa o sa caute un baiat dupa standardele ei.

| Mirυnα_5003 a răspuns:

Eu una sunt impresionata happy
Cel mai sigur o sa gasesti pe cineva, oricine gasesti mai devreme sau mai tarziu, zic eu!
Ma mir ca se mai gasesc baieti timizi...Eu zic sa incerci, daca iti place o fata, sa socializezi cu ea si in cele din urma s-o inviti in oras...Pana sa prinzi curajul necesar, nu trebuie sa te numesti "bleg", pentru ca nu esti happy Chiar deloc, din cate am citit aici!
Bafta kiss

| condreavaly a răspuns:

Stai linistit cu timpul se va remedia totul, vei gasi o fata care sa te iubeasca si totul va fi bine.
eu nu inteleg 4 lucruri matematica fizica chimia si fetele
Bafta in continuare si incearca sa faci niste exerciti ca sa nu mai fi timid
funda?

| anitza2000 a răspuns:

Faza e ca la exercitile cu profele toata lumea raspunde cand e pus.cel putin in generala.eu sunt la "stadiul" acesta...si nu stiu...sunt sigura ca o sa gasesti pe cineva.tb doar sa fie pers potrivita,faza e ca prietenul meu cel mai bun avea cam aceeasi problema dar el intelege matematica si fizica si a priceput imediat ce tb sa faca ca sa nu fie timid sau ciudat, dar asta nu la facut mai mult iubit(nu ca ar fi avut vreo prietena)dar totusi el nu renunta, speranta moare ultimawinking

| Lorena_6952 a răspuns:

Buna! Sunt sigura ca vei gasi o fata!winking nu iti fa griji in aceasta privinta. Sunt multe fete, din care numai 1 sau 2 sunt cu capul pe umeri. Sa alegi una care ti se potriveste si te apreciaza.:-p