anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună, eu sunt un tip timid, din păcate, şi am câteva întrebări

Nu am avut prietena niciodata, dar am fost indragostit de cel putin trei ori. Ultima fata de care am fost indragostit, cred ca am fost indragostit de ea trei ani si la jumatatea clasei a opta am realizat ca trebuie sa o uit.

La sfarsitul clasei a opta am reusit cu greu sa o uit, am fost fericit pentru un timp mai exact vacanta de vara, cum am spus eram fericit, singur fara nici-un gand legat de fete.

Apoi anul acesta (2010-2011) am inceput liceul, eram fericit si curios in legatura cu noii mei colegi.

Au trecut patru luni si mare parte dintre colegii mei sunt niste cretini! Fac misto de mine in fiecare mod posibil.

Colegii mei sunt niste cretini care vorbes in timpul orelor, beau, fumeaza, chiulesc, sunt nestimtiti cu profesorii.

Si apoi intr-o zi o profesoara a zis ca o sa faca cu noi un "exercitiu psihologic", exercitiul era, ca trebuia sa spunem numele a doua fete sau femei celebre, si doua cantece gen slow/love songs ( Eu cred ca exercitiul asta a fost inutil si umilitor in mare parte ).

Acel exercitiu m-a facut tinta cretinilor.

DIALOG : dintre mine si profesoara, ( daca vi se pare irelevant dialogul sau faptul ca este prezent sa spuneti).

prof: Bogdan! este randul tau, haide nu fii timid!

eu: Nu va suparati dar chiar este necesar asa ceva? De ce trebuie sa stiti ce preferinte am eu la fete sa ce cantece prefer?

prof: Da! Este, si cred ca acest exercitiu ma ajuta pe mine sa te cunosc mai bine dar si pe noii tai colegi.

eu: OK, lasati-ma o secunda sa magandesc.

eu: Cred ca fete aleg prima Yvonne Strahovski si Kate Beckinsale.

eu: si cantege aleg, "The Droge & Summers Blend - Two Of The Lucky Ones" si poate "Oh My love my darling - Roy orbison".

eu: gata!

prof: Sunt niste alegeri foarte interesante, ma surprinde ca nu ai ales ceva de genul, stiu si eu Angelina Jolie sau pe alt cineva, unei fete i-ar placea cum gandesti.

eu: Deci in principiu trebuie sa aiba par lung, sa fie bruneta sa bonda, ochi albastri sau caprui, sa fie inalta si sa te iubeasca?

eu : H.h. da cam asa ceva.

prof: In final inainte sa se sune de iesire si findca tu ai fost ultimul pe care l-am intrebat imi poti spune de ce ai ales-o pe Yvonne Strahovski?

eu : Nu, nu pot, cred ca am spus destule despre preferintele mele si despre viata mea personala, acum cred ca merit si un pic de intimitate.

prof: OK, eram doar curioasa.

-unele dintre colegele mele se uitau cam ciudat la mine dupa acea ora.

Despre mine:

-am 1, 75 m. ochi caprui deschis, parul este saten spre negru, si port ochelari, nu pentru ca a-si avea mari problema. cu ochii ci doar ca trebuie sa ii port.

Eu vreau sa fiu actor, deoarece mama mea a fost cantareata, si ca am realizat in ultimii ani ca pot sa imit multa lume (familie, prieteni).

Familia mea imi zice ca sunt frumos si ca exagerez si ca este doar o faza din viata mea.



Intrebarile mele sunt urmat.:



O sa gasesc o fata frumoasa care o sa ma iubeasca?

Sau o sa raman singur pentru ca sunt timid si toate fetele ma cred bleg?



In final le multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca, si celorlalti va spun sa lasati remarcile inteligente pe seama celor inteligenti.

20 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Da vei gasi fata visurilor tale, trebuie sa ai rabdare pana va sosi, cine te crede bleg sunt niste persoane fara minte, si eu am planuri cand vin in Romania si multi mor de ciuda cand vad ca ma descurc in viata. Bafta.

| Deniisze a răspuns:

Buna! Dupa cele spuse imi dau seama ca esti un baiat inteligent si nu trebuie sa te descurajezi in urma 'barfelor' despre tine in clasa ta.Pana la urma tu esti t si nimeni nu te va schimba vreodata.Esti un baiat extraordinar si atata timp cat exista si fete mai decente iti spun eu ca o sa gasesti fata potrivita.Multa bafta >big grin

Stefan
| Stefan a răspuns:

Cu multa rabdare ti-am citit mesajul tau,un mesaj timid si plin de tinerete. Dragul meu dupa cum te descrii esti un baiat frumusel dar timid si nepriceput in ale vietii. Sfatul meu este sa te axezi mult pe invatatura sa te gandesti cum sa te realizezi in viata, cat despre dragoste nu iti fa probleme ca nu vei scapa de ea, toate la timpul lor.

| Buuff a răspuns:

Buna.eu cred ca o sa"ti gasesti jumatatea.eu sunt a 7-a si deja colegii mei beau si furmeaza laughing asa ca stai calm astia sunt adolescentii. cretini si porci (nu toti )pai prinde si tu mai mult tupeu.nu"i mai baga in seama. poti sa faci o schimbare de Look.sa iesi in evidenta cu ceva.sa faci un sport.te mai dezvolti fizic :-> sper ca te"am ajutat desi nu prea cred.bye big grin

| PeAfara a răspuns:

1 ) Esti un baiat extraordinar.
2 )Daca inca mai sunt fete decente, te ASIGUR ca o sa gasesti.
3 )Nu esti bleg.
Iti urez succes.

| Nolkyz a răspuns:

Eu zic sa stai linistit in privinta cu gagicile...
colegii cred ca nu te cunosc cu adevarat, ori sunt invidiosi ori ambele

| Mirruna a răspuns:

Tot ce pot spune : colegi impertinenti si superficiali, bogdan un tip super [ pentru. ca esti diferit si rar mai gasesti asa ceva ].

| lauracraciun a răspuns:

Ohh.stai linistit.si eu sunt timida si nu cred ca din pricina asta nu am avu eu prieten.am si eu 14 ani si ink am asteptat pe cineva care sa ma inteleaga si sa ma iubeasca.si cred ca ai si tu timp sa iti gasesti pe cineva care sa te apreciezehappybine poate la varsta ta ar trebui sa incepi sa iti faci macar un grup de prieteni in care sa te simti in largul tau si asa vei scapa de timiditate.asa cred eu pa pawave ai grija sa-ti gasesti pe cineva care sa te iubeasca:*fiecare are pe lumea asta undeva

| Rëndark a răspuns:

O sa-ti gasesti jumatatea... crede-ma!winking

| crooxel a răspuns:

Hey...si eu sunt la fel.sunt in primul an la liceu si am si eu niste colegi prosti rau de tot. urasc atunci cand prof ne pun sa vorbim despre viata noastra pentru ca nu consider ca e ceva destul de important ca sa impartasesc cu ei.
una peste alta cred ca nu esti bleg deloc.esti doar...profund(ca mine)si o sa gasesti o fata potrivita la un moment dat ca doar nu toate fetele sunt pitipoance sau increzute
nu stiu daca te-am ajutat
mi-ar face placere sa vorbesc cu cineva care e in aceeasi situatie ca mine deci... daca vrei contacteaza-ma la id: crooxel@yahoo.com

| Prezidentul a răspuns:

Frate, esti de treaba, dar fetele "decente" din ziua de azi sunt tocilarehee hee scuze. (nu toate, probabil?)

| firefoxy a răspuns:

La majoritatea fetelor lear placea un astfel de caracter.Eu cred ca esti dragut.

| Edw08 a răspuns:

Buna,
Parerea mea poate nu este importanta, dar povestile in alta parte...nu pe un site cu intrebari.E ca si cum ai pune pe un site xx video-uri funny cu masini straight face

| GhAgHiChAdEbUzZzUnAr a răspuns:

Deci cred ca esti un tip ok ...nu ''bleg''.si cateodata trebuie sa mai fi si timid.(eu nu prea sunt dar mi ar palcea:d).in legatura cu prima intrebare. fete sunt peste tot si frumoase si cum vrei u sa le mai zicitongue.dar sa te iubesca ...nu stiu iop una nu cred in iubirehee hee(cu toate ca am avut mai multe relatii ). sper sa gasesti o fata care sa te merite sa te aprecieze si mai ales sa te respecte.:*. sper ca te am ajutat

| candygirl a răspuns:

Din cate mi-am dat seama pana acum, esti un baiat extraordinar si orice fata ar fi norocoasa sa te aiba alaturi. In legatura cu colegii tai... rad de tine pentru ca nu esti ca ei. Daca ei ar fi ca tine si tu ai fi ca ei, poti sa fii sigur ca tot ar rade de tine. Ar trebui sa ai mai multa incredere in tine si sa iesi mai des, sa ai un cerc stabil de prieteni. In legatura cu fetele, nu ai de ce sa fii timid pentru ca si o fata are la fel de multe emotii atunci cand vorbeste cu un baiat pe care il place. Ar trebui sa ai mai multa incredere in tine, pentru ca nu ai nimic de pierdut si in felul asta ai impresiona fata care iti place. happy

| xXStonedAngelXxgirl a răspuns:

Eu cred ca o sa-ti gasesti jumatatea.si nu-i baga in seama pe colegi tai.

| neboonel a răspuns:

Fi atent nu ii baga in seama, dai dracului, daca te jigneste sau altceva zi "DA MA BINE" fi sarcastic.
1.Aceasi problema am avut-o si eu in a 8-a peurma in vacanta de vara am intrat pe niste site-uri de moda.
Acum sunt la moda blugi conici,merge sa porti un tricou si un hanorac si o sapca funky (aceea cu desene pe ea).
Al doi-lea rand pe care l-am facut in vacanta a fost sa ma apuc de sala... daca nu ai posibilitate nu trebuie sa te duci la sala te apuci tu de niste flotari, abodmene, gantere, etc.
3.Atitudine:la asta daca ai zis ca esti timid,nu stiu ce sa zic,incearca si tu date pe langa fete,pune mana pe o buca,o tzata ceva thinking si ar mai merge sa asculti muzica pe care o asculta si ceilalti(ex:house, disco, ce se ask acum la radio)
Sper ca ti-am fost de ajutor big grin

| IceCube a răspuns:

Si eu sunt cam la fel...inca sunt a 8-a si mi-e frica cum o sa fie la liceu. Sfatul meu e sa nu ii bagi in seama pe colegii tai sau sa le explici pur si simplu ca o sa stati 4 ani impreuna si trebuie sa va intelegeti bine.Iar in privinta persoanei iubite o s-o gasestihappy

| nicola90 a răspuns:

Cred ca o sa iti gasesti jumatatea esti un baiat destul de dragut

| andra22 a răspuns:

Buna Bogdan! interesanta poveste si chiar am avut placere si rabdare si am sa imi d-au si eu cu parerea! cu siguranta lumea nu se termina la o singura fata si va veni si vremea la care nu te vei astepta sa ai exact o fata pe gustul tau (descopera.te) Aceea fata de care vorbeai poate intr-adevar in ti-a vazut adevarata ta valoare! app colegii tai sunt niste idioti care nu stiu cum sa se afiseze si fac tot posibil sa fie in centrul atentiei copii complexati care nu au de cine sa isi bata joc doar de cei care sunt inocenti si care incearca sa ignore insultelete inchinzand ochii...am realizat si eu asta dupa ce am terminat liceul si eu faceam la fel si acum imi pare raulaughingasta e si motivul pentru care m.am oprit la mesajul tau!
faci ceva daca nu te simti bine in pielea ta nu te uita in oglinda da asta sunt eu si cine ma place asa cum sunt nu te complace in situatie! nu iti d-au exemple cerceteaza si sigur vei avea rezolvate! si apropo de teatru.eu sunt la facultatea de actorie ultimul an...fa ceea ce iti place ok nu asculta de nimeni urmareste.ti visul! dar incearca sa mai faci altceva pe langa pentru ca la noi aici in jegul asta de tara nu e deloc apreciata arta si e prost platita mes.asta! sper ca si tu ai citit ceea ce ti.am scris chiar a fost cu interes take care