anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună, eu sunt un tip timid, din păcate, şi am câteva întrebări

Nu am avut prietena niciodata, dar am fost indragostit de cel putin trei ori. Ultima fata de care am fost indragostit, cred ca am fost indragostit de ea trei ani si la jumatatea clasei a opta am realizat ca trebuie sa o uit.

La sfarsitul clasei a opta am reusit cu greu sa o uit, am fost fericit pentru un timp mai exact vacanta de vara, cum am spus eram fericit, singur fara nici-un gand legat de fete.

Apoi anul acesta (2010-2011) am inceput liceul, eram fericit si curios in legatura cu noii mei colegi.

Au trecut patru luni si mare parte dintre colegii mei sunt niste cretini! Fac misto de mine in fiecare mod posibil.

Colegii mei sunt niste cretini care vorbes in timpul orelor, beau, fumeaza, chiulesc, sunt nestimtiti cu profesorii.

Si apoi intr-o zi o profesoara a zis ca o sa faca cu noi un "exercitiu psihologic", exercitiul era, ca trebuia sa spunem numele a doua fete sau femei celebre, si doua cantece gen slow/love songs ( Eu cred ca exercitiul asta a fost inutil si umilitor in mare parte ).

Acel exercitiu m-a facut tinta cretinilor.

DIALOG : dintre mine si profesoara, ( daca vi se pare irelevant dialogul sau faptul ca este prezent sa spuneti).

prof: Bogdan! este randul tau, haide nu fii timid!

eu: Nu va suparati dar chiar este necesar asa ceva? De ce trebuie sa stiti ce preferinte am eu la fete sa ce cantece prefer?

prof: Da! Este, si cred ca acest exercitiu ma ajuta pe mine sa te cunosc mai bine dar si pe noii tai colegi.

eu: OK, lasati-ma o secunda sa magandesc.

eu: Cred ca fete aleg prima Yvonne Strahovski si Kate Beckinsale.

eu: si cantege aleg, "The Droge & Summers Blend - Two Of The Lucky Ones" si poate "Oh My love my darling - Roy orbison".

eu: gata!

prof: Sunt niste alegeri foarte interesante, ma surprinde ca nu ai ales ceva de genul, stiu si eu Angelina Jolie sau pe alt cineva, unei fete i-ar placea cum gandesti.