anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Imi puteti recomanda un medic ginecolog bun in Brasov? As prefera sa fie femeie si la o clinica unde pot merge cu trimitere big grin Multumesc!

4 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns:

Stiam unul bun acum 10 ani, nu, nu pentru mine a fost, pentru sotia mea happy. Ideea e ca la Spitalul de Ginecologie am auzit pe atunci ca sunt medici foarte buni. Eu am fost acolo doar pentru o consultatie cu sotia mea.

| Hitback a răspuns:

Cu un simplu search pe google ai găsi mai multe răspunsuri decât sa pierzi vremea așteptând ca cineva sa iti dea detalii. La hiperdia de pe nicolae titulescu sau medlife de pe turnului te-ai interesat?

| littleladybug a răspuns (pentru Hitback):

Medlife stiam ca este privat si nu cred ca se accepta cu trimitere. La Hiperdia sunt mai multi doctori decat doctorite si de acolo am auzit doar de doamna Rossana Petrina care nu este asa buna, din ce am citit pe internet. Vreau doar un control obisnuit, nu am ceva grav, dar vreau o doctorita care sa aiba rabdare cu mine si sa imi explice daca am ceva.

| corbulalbrosu a răspuns (pentru littleladybug):

Probabil ca in aproape toate cazurile medicii ginecologi de sex masculin se vor comporta incomparabil mai gentil si mai "matern" si cu mai multa rabdare si profesionalism in comparatie cu d-nele medic. Incearca si sunt sigur ca te vei convinge ca prejudecatile aproape intotdeauna sunt gresite/eronate si lipsite de orice temei sau adevar. Sanatate!