| cristimacheama a întrebat:

Bună seara, TPU! De 2 zile îmi pun aceeași întrebare: Cum e să vapezi (țigară electronică)? Am doi colegi care vapează (sunt în clasa a VII-a) și zic că e fain. Dar vreau să vă întreb pe voi: Cum e să vapezi? (Pentru ultima oară spun: Am 13 ani și sunt în clasa a VII-a)

Răspuns Câştigător
| EmiliaVasile1801 a răspuns:

Hello. Am exact aceeași vârstă cu tine, doar că, datorită faptului că am participat de multe ori la concursul,, Sanitarii pricepuți" și am luat locul I la etapa națională, sunt considerată,, medicul clasei"happy. Deci poți avea încredere în sfatul meuhappy
Acum, să-ți răspund la întrebare: deși se spune că țigările electronice sunt mai,, curate", nu este adevărat. Și acestea conțin nicotină, deci, în concluzie, dau, la rândul lor, dependență. Afectarea pulmonară poate fi, mai ales în rândul copiilor, foarte puternică. Țigările electronice cauzează,, plămânul popcorn"-așa se numește boala. Poți căuta mai multe pe net.
De asemenea, țigările electronice cauzează tulburări cognitive, infertilitate, etc. etc.
În concluzie, îți recomand să nu fumezi până la 18 ani.
Fun fact: astăzi, 18 noiembrie 2021, este,, Ziua națională fără tutun", iar anul acesta este abordată chiar această temă:,, Țigările din tutun încălzit și Țigările electronice, mai puțin dăunătoare?".
Dacă ți-a fost de ajutor răspunsul meu, dă-mi un replay. Poate vrei să afli mai multe.

3 răspunsuri:
| Wr3nch a răspuns:

Nu vapa pana la 18. Nicotina tot da dependenta ca e tigara sau vape.

| VoidEternal a răspuns:

Mai bine te întrebi "cum e sa citești măcar o carte în fiecare lună". Te-ar ajuta mai mult decât astea care nu sunt decât fite, figuri și "fumuri".

| LuceLacrette a răspuns:

Te sfatuiesc sa nu te apuci de fumat, dar asta nu o sa iti taie din curiozitate deloc so.

Un alt sfat mai apropiat de ce vrei sa faci este doar sa incerci pentru a satisface curiozitatea, dar sa nu exagerezi pentru ca si electronica iti afecteaza intr-o anumita masura, plamanii.