| Din Mine Zboara Doar Fluturi :) a întrebat:

Buna!
Sunt in clasa a7a si eu consider ca sunt o eleva destul de buna la invatatura. din clasa a5a am inceput sa fac fizica cu o profesoara nu tocmai minunata happy tot din a5a s`a schimbat profesorul de biologie.gici cu cine? tot cu minunata profa` de fizica.la prima ora eram terorizata pentru ca toata scoala ii stie de frica.prima ora a fost destul de Ok:ne-a explicat, in mare, in ce consta fizica, bla-bla-bla.Pe la jumatatea orei s`a gasit ea sa imi reproseze ca 'dorm la ora ei'. de ce? pentru ca stateam cu capu sprijinit in palma sh ma uitam la ea. da` acum pe bune frate/soro, ce ar fi trebuit, sa stau drepti in fata ei doar ca sa se simta ea bine?straight faceAsa...mai departe.peste o saptamana am dat un test si minune! am luat zece. dupa asta o inceput cu 'ce face irinuca?, papusa' si alte chestii de genu`. tot la inceputu` anului scolar a spus ca ea nu face diferente intre un copil de 4 sh unu` de 9 si ca pentru ea 'toti is egali'. numa` sa o fi vazut cum intra in clasa,[si ma mir cum de incapea pe usa, ca ii "cat casa"], izbea catalogu` pe birou, isi lua scaunul cu rotile si se aseza langa cea mai buna prietena a mea, care statea langa mine si incepea sa o imbratiseze si sa o alinte, nu mai zic ca in timp ce ne punea pe noi sa scriem din carte, ea statea si ii punea intrebari biancai despre locul de unde isi cumparase nu stiu ce sacou oh go on oh go on si eu si ceilalti unde eram? straight face
A trecut si clasa a5a...in a6a a continuat la fel...bianca in sus, bianca in jos!
In a7a eu cu bianca ne-am mutat in aceeasi banca ceea ce bineinteles ca nu ia convenit profesoarei d fizica, chimie si biologie si celei mai bune prietene a ei, profa` de romana, care isi lasa clasa la care avea ora si venea in laboratorul de chimie ca sa se uite pe you tube la filmulete comice si sa rada impreuna cu bianca, in timp ce noi, restul` clasei scriam ca prostii din carte.ca deh, noi nu eram acolo straight face oh go on