| Anonimaaaaa5781 a întrebat:

Sunt eleva în clasa a vlll a și ar cam fi timpul sa ma decid pe ce profil vreau sa ma duc la liceu. Eu as dori tare mult sa intru la un liceu teoretic ce are ca profiluri principale științe ale naturii și filologie.
Îmi puteți spune care este mai ok? Eu as fi vrut la filologie deoarece la matematica nu ma prea descurc dar am auzit ca nu e bun, familia mea vrea sa ma duc pe un profil mult mai bun și nu ma prea lasă nici la filo, d-apai la comerț sau turism și alimentație sau liceu agricol, iar științe ale naturii am auzit ca este foarte greu și evident se întra cu o medie mai mare și eu nu cred ca am șansa să iau nota atât de mare la mate cât sa întru la acel liceu pe acel profil.
Care este mai ok din toate punctele de vedere, ce materii voi avea, din ce se da bacul, la ce facultate as putea da după și ce meserie as putea avea? Va rog sa îmi răspundeți deoarece chiar nu știu ce sa fac.

Răspuns Apreciat de Editori
| Nemessys a răspuns:

Ti-o zic cat mai pe scurt.
1. Nu conteaza DELOC ce profil urmezi la liceu.
2. Daca nu-ti place matematica si materiile asemanatoare cu ea (chimie, fizica) du-te la filologie sau la stiinte sociale. Altfel, matematica o sa te bantuie toti anii si este la un nivel mult mai avansat acolo si nu cred ca vrei sa ai probleme sau certuri cu parintii legat de notele tale mici la matematica, + ca la profilul ala dai bac la bate, dar la filologie si stiinte sociale, nu dai. happy
3. Nu exista cel mai bun profil, ci profilul potrivit. Profilul pe care-l urmezi la liceu (daca este o alegere buna si i-ai facut fata), nu-ti pune piedici in viata.