| AnneMariiie81 a întrebat:

Buna tuturor, am o problema si sper ca ma puteti ajuta cu un sfat. Ieri, s-au afisat rezultatele la EN si am ramas complet uimita. Eu sunt o eleva buna, am numai medii de 9, 10 si tot acest an nu am iesit deloc afara, am invatat tot timpul si am facut meditatii 5 zile pe saptamana in fiecare zi. Ieri,insa, cand am primit rezultatele am zis ca o sa mor. Am luat 8, 70 la limba rom, si nu inteleg de ce si 5, 50 la matematica unde a fost extraordinar de greu. Cand am ajuns acasa efectiv am inceput sa plang, parintii mei au ramas uimiti de rezultate deoarece nu se asteptau nici macar o secunda. Tot ieri am facut 2 atacuri de panica, destul de urate si stau numai incuiata in casa, in camera mea si nu vreau sa vorbesc cu nimeni, nu stiu la ce liceu o sa ajung..doar ca momentan efectiv imi vine sa mor. Plang incontinuu, iar aseara nu am dormit deloc. Nu mai stiu ce sa fac, sunt distrusa... Sper ca ma puteti ajuta cu un sfat

5 răspunsuri:
| raMLesS a răspuns:

Asta se intampla cand inveti mult si prost.
Daca voiai sa inveti cu cap, trebuia sa te uiti pe subiectele care s-au dat anii trecuti, asa stiai 90% ce gen de exercitii o sa-ti dea.
Subiectele sunt asemanatoare, in aproape fiecare an se cer exact aceleasi lucruri doar ca datele difera.
Mai iesi si tu p-afara, daca inveti poti sa ajungi la o facultate buna indiferent la ce liceu esti.
Data viitoare nu mai fa prostia asta.

| Anon31241212 a răspuns:

Nu ai dat randament din cauza ca ai invatat prea mult si ai clacat. Mereu inainte de examene se recomanda sa iesi afara, sa iesi cu prietenii. Nu poti invata in continuu. Creierul e foarte solicitat si obosit. Imi pare rau pentru tine, dar singura solutie este sa te transferi de acum.

| Bratu_Andrew_2000 a răspuns:

Buna!