anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna tuturor. Am urmatoarea dilema : Sunt eleva de liceu si diriginta mea, o doamna f. draguta, mi-a sugerat ca fiul ei, de aceeasi varsta cu mine, ar putea sa ma ajute in legatura niste cu niste concursuri. mi-a dat inclusiv mail si tel lui.Eu nu am apelat, nu-l cunosteam personal atunci, mi-a fost rusine desi ea a insistat sa aplez. dupa o perioada de timp m-a intrebat din nou cu ce baieti colaborez pe chestiunea respectiva. Va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez : nu vreau s-o refuz sau s-o jignesc., dar nu-i inteleg insistenta si nu stiu cum s-o interpretez. Va rog frumos, un sfat matur. Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| anonimg a răspuns:

Raspunsul tot tu il vei descoperi, noi doar incercam sa iti oferim idei.
Bine ar fi sa aflii cum este relatia dintre diriginta si fiul ei. Dar banuiesc ca este imposibil, in afara de cazul in care ati putea sa avati amandoua o discutie reciproca despre viata personala.
Intreab-o pe diriginta ta in ce fel te-ar putea ajuta baiatul ei cu aceste concursuri. Concret, ce ajutor poate sa iti ofere el? Va sta langa tine ore intregi ca si cum ar face meditatii?
Dar tu, vrei sa participi la aceste concursuri? Daca da, atunci poti inainta problema, daca nu, atunci spune-i dirigintei ca nu vrei sa participi la acestea.
Oricum, eu nu vad cum te-ar putea ajuta baiatul acesta la aceste concursuri. Caci la un concurs te duci si te inscrii, si gata. Eventual te duci cu profesorul, dar nu cu copilul acestuia. Ori probabil concursurile de care vorbesti sunt extra-scolare.

Insistenta este buna; dar cand aceasta trezeste suspiciuni, atunci este rea -adica are (si) intentii ascunse.
Radem, glumim, dar raspunsul meu este acesta (si este cat se poate de serios): daca esti pregatita de casatorie, atunci da curs insistentei dirigintei tale. happy Probabil ca la aceste concursuri va trebui sa mergi insotita de acest baiat. Si este imposibil sa nu se lege o relatie.

| Ara997 a răspuns (pentru anonimg):

Pot sa va contactez in privat?

| anonimg a răspuns (pentru Ara997):

Sigur ca da.

25 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nu-i rau in a contacta baiatul dirigintei, in fond, atitudinea ta va arata clar ca nu esti aroganta sau indaratnica, ci dimpotriva, deschisa, prietenoasa, inteligenta.
Cauta-l si vorbeste cu el, dupa care poti sa eviti sa-l mai suni, cautand pretexte ca esti ocupata cu altceva, fa-o la inceput de ochii dirigintei si din diplomatie.

| Ara997 a răspuns (pentru Violleta2022):

Nu se pune pb. de aroganta si ea simte asta - eu comunic f. bine cu ea. oricum multumesc.

| Ara997 a răspuns (pentru Violleta2022):

Multumesc pentru sfat, eu vb mult cu diriga, - uneori o surprind ca se uita lung la mine. ma cunoaste bine, stie ca nu sunt aroganta, am cunoscut in sfarsit si pe fat frumos la cex, eram colegi la centrul de pregatire -fara sa ne stim.
Sper in continuare ca s-a vrut o forma de ajutor el face prega la disciplina la care urmeaza olimpiada -eu nu. Voi vedea sambata viitoare daca e mai bun decat mine. daca da - jos palaria altfel ramane ca in tren, eu merg pe drumul meu.

| T0T a răspuns:

Vrea să îi facă lipeala.

| Ara997 a răspuns (pentru T0T):

Nu vreau sa cred asta... diriga e o persoana decenta. Oricum multumesc.

| devBee a răspuns (pentru T0T):

Si eu tot asta cred. Pana la urma cum ar putea sa o ajute fiul dirigintei pentru un concurs? Nu cred ca e el capabil sa invete pe altii si mai bun decat un profesor sunt slabe sanse sa fie (bine, depinde si de cat de prost e profesorul).

| T0T a răspuns (pentru devBee):

Depinde. Tipa profesoara fiind poate s-a obișnuit doar cu materia pe care o preda. Fi-su poate a aprofundat mai multe chestii. Să știi că se poate deși asta ar fi a doua posibilitate. De ex. maică-mea e profesoara de mate dar m-aș descurca să îi pregătesc elevii fără probleme. Poate îi este lene să o facă ea sau e prea ocupată?

| T0T a răspuns (pentru Ara997):

Nu vrei dar când ai pus întrebarea la asta te gândeai. Contactează-l până la urmă, ce, te mănâncă?

| Ara997 a răspuns (pentru T0T):

Da, asa este, voiam un ajutor sa inlatur varianta "lipeala" ..inca nu l-am primit.
nici eu nu am dat detalii prea multe gandindu ma ca TPU este locul unde intra toata lumea. oricum multumesc pentru raspuns!

| T0T a răspuns (pentru Ara997):

Și chiar de ar fi varianta cu lipeala, și ce? Poate chiar ajunge să îți placă.

| Ara997 a răspuns (pentru T0T):

Exclus - nu e deloc deontologic. plus mi-ar fi o rusine. oricum mersi.

| T0T a răspuns (pentru Ara997):

În primul rând, indiferent de ce profesie avem, suntem oameni. Lasă prostiile deontologice.

| T0T a răspuns (pentru Ara997):

Oricum faci ce vrei. Eu doar ți-am spus că nu ar fi nimic rău și că nu e nimic de pierdut. Nu te poate obliga să te combini cu el și poate chiar te ajută. Tot decizia ta e.

| Ara997 a răspuns (pentru T0T):

Combinatiile nu sunt prioritatea mea acum. ea stie asta. totusi e detul de atenta cu cine imi da si cine nu "atentie " si insista pe sub. fiul ei. si as fi vrut sa fiu sigura ca nu e ce pare. dar uite ca nu sunt.
oricum multumesc pentru opinie.numai bine!

| Ara997 a răspuns (pentru T0T):

Asta e adevarat, suntem oameni. dar valorile carora le suntem fideli ar trebui sa ramana in picioare si la profi si la elevi. intelegi ce spun.
totusi incerc sa ma pun si in postura ei de mama ..normal ca-l iubeste ca pe ochii din cap deci e prioritatea ei nr 1.

| T0T a răspuns (pentru Ara997):

Depinde și de ce vârstă ai.

| T0T a răspuns (pentru Ara997):

Dar dacă zici că ești la liceu eu zic să îți refaci prioritățile și să încerci și să îți trăiești tinerețea.

| untu a răspuns:

Daca ea a insistat mult,trebuie sa accepti ca nu ai ce faci! Nu este frumos sa o refuzi,, o oferta generoasa'', fiul ei care e un baiat foarte inteligent, o sa te ajute sa castigi la toate concursurile! Accepta propunerea si lucreaza impreuna cu el! Nu este vorba de o lipeala cum zic altii! Diriginta vrea sa te ajute pentru binele tau! Spune-i ca o sa te mai gandesti si sa vorbesti cu ai tai si sa afli care este parerea parintilor tai! daca accepta oferta dirigintei, atunci nu este nici o problema daca te imprietenesti frumos cu baiatul ei! sa te comporti civilizat si ca atare! Mult succes!

| Ara997 a răspuns (pentru untu):

Multumesc.

| untu a răspuns (pentru Ara997):

Cu multa placere! happy

| Nitroblast a răspuns:

Ce pacat ca mama nu e si ea profesoara... laughing))


Imi pare rau sa te dezamagesc, dar asa-zisa persoana decenta ori are planuri asa cum avea Narendra Sen cu Allan (in cazul asta tu) in Maitreyi, ori baiatul sufera de singuratate si s-o gandit maica-sa ca tu esti numai buna pentru a-i alunga singuratatea. Intelegi ce vreau sa spun. Mie imi pare tare complicata treaba, trebuia sa privesti in perspectiva de la inceput.

Aveam eu o vorba, ca majoritatea oamenilor fac bine dintr-un interes mai mult sau mai putin vizibil. Asta e destul de vizibil, vezi mai sus ce ar putea fi.

Acum ce sa faci? Rupe coarda, sa vezi ce se intampla, altfel ori te prinzi prea tarziu ori nu te mai prinzi. Daca se comporta ca si pana acum in continuare, atunci era pur si simplu un gest ciudat de bun din partea ei. Daca dintr-o data apare o raceala urmata si de alte perturbari, atunci sigur erau interesele de mai sus. Iti spun de pe acum ca e a doua varianta la cum ai povestit aici, dar mno, tu cunosti mai bine situatia, alegerea iti apartine, doar ti-am expus posibilitatile.

| kavasaki99 a răspuns:

Poate chiar te poate ajut-o, incearca sa cunosti oameni noi. nu fi speriată