anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna tuturor. Am urmatoarea dilema : Sunt eleva de liceu si diriginta mea, o doamna f. draguta, mi-a sugerat ca fiul ei, de aceeasi varsta cu mine, ar putea sa ma ajute in legatura niste cu niste concursuri. mi-a dat inclusiv mail si tel lui.Eu nu am apelat, nu-l cunosteam personal atunci, mi-a fost rusine desi ea a insistat sa aplez. dupa o perioada de timp m-a intrebat din nou cu ce baieti colaborez pe chestiunea respectiva. Va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez : nu vreau s-o refuz sau s-o jignesc., dar nu-i inteleg insistenta si nu stiu cum s-o interpretez. Va rog frumos, un sfat matur. Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| anonimg a răspuns:

Raspunsul tot tu il vei descoperi, noi doar incercam sa iti oferim idei.
Bine ar fi sa aflii cum este relatia dintre diriginta si fiul ei. Dar banuiesc ca este imposibil, in afara de cazul in care ati putea sa avati amandoua o discutie reciproca despre viata personala.
Intreab-o pe diriginta ta in ce fel te-ar putea ajuta baiatul ei cu aceste concursuri. Concret, ce ajutor poate sa iti ofere el? Va sta langa tine ore intregi ca si cum ar face meditatii?
Dar tu, vrei sa participi la aceste concursuri? Daca da, atunci poti inainta problema, daca nu, atunci spune-i dirigintei ca nu vrei sa participi la acestea.
Oricum, eu nu vad cum te-ar putea ajuta baiatul acesta la aceste concursuri. Caci la un concurs te duci si te inscrii, si gata. Eventual te duci cu profesorul, dar nu cu copilul acestuia. Ori probabil concursurile de care vorbesti sunt extra-scolare.

Insistenta este buna; dar cand aceasta trezeste suspiciuni, atunci este rea -adica are (si) intentii ascunse.
Radem, glumim, dar raspunsul meu este acesta (si este cat se poate de serios): daca esti pregatita de casatorie, atunci da curs insistentei dirigintei tale. happy Probabil ca la aceste concursuri va trebui sa mergi insotita de acest baiat. Si este imposibil sa nu se lege o relatie.

| Ara997 a răspuns (pentru anonimg):