| Larisamonica a întrebat:

Bună, uneori îmi vin niște stari aiurea îmi vine sa plâng parca nimic nu ma mai face fericita...
Am și niște probleme în familie ai mei nu se mai inteleg tata când bea îmi vorbește urat pentru ca sunt cu un baiat și el nu e de acord cu el. Sunt în clasa a 11 a asta e ultimul an nu știu ce sa fac după as vrea sa ma mut și sa lucrez ca ospatar dar mie teama ca nu o sa reușesc sa fac nimic...
Câteva sfaturi va rog cum sa scap de starile astea și cum sa scap de situația asta de acasă

Răspuns Câştigător
| Jusa a răspuns:

Salut. Am aproximativ aceeași situație în familie, deci îți vorbesc ca un om care te înțelege. Decand am fost mică, l-am simțit pe tatăl meu departe de mine și am suferit pentru că de-a lungul anilor nu am simțit ca sunt destul pentru familia mea dar în special pentru el. Am avut mai multe critici decât laude din partea lui și povestea poate continua(totuși, tatăl meu nu bea, asta e singura diferență din poveste) M-am simțit în schimb apropriata de mama mea... Totuși și eu am fost ca tine. Plângeam, nu înțelegeam ce am, odată era bine la mine în familie, odată era rău, odată aveam speranța că lucrurile vor merge frumos și ca e un nou început, apoi speranțele îmi erau spulberate de o nouă ceartă, critică, etc. Îți vorbesc ca o sora, și eu am avut o relație de 3 ani în acest timp iar ai mei nu erau de acord (din cauza asta erau multe discuții, interdicții, mereu aveam impresia ca ai mei sunt suspicioși când ieșeam din casa). Cu toate acestea la pachet, m-am gândit extraordinar de mult la un plan de a pleca de acasă, pentru că sincer să-ți spun, sunt la un liceu teoretic și as mai avea doi ani. Din momentul în care am intrat în adolescență am visat la a pleca de acasa și a avea propria viata cu liniște și pace(fara interogați, fără suspiciuni, etc)