| DeNyyy a întrebat:

Care sunt profesorii vostrii prefeati? de ce?

15 răspunsuri:
| Razvan a răspuns:

Profa de psihologie pentru ca mereu ne arata o alta fata a personalitatii ei atat de complexe, bizare si enigmatice.Natura i-a jucat o festa cand a facut-o femeie.Are absolut tot ce trebuie pentru a ajunge presedintebig grin
Fara doar si poate la ea am vazut cele mai multe manifestari ale intelectului uman. Uneori chiar ma intreb cand a avut timp sa le invete pe toate?thinking
Nu exista tema abordata la care sa nu aiba raspuns. E de 10 ce sa maibig grin

| fluturas a răspuns:

Profu de engle love struck ne explica bine lectiile, mai glumeste cu noi si stie cum sa faca mai frumoasa ora big grin

| Cσσкiє a răspuns:

Bună seară! Păi... profesoara de Limba şi Literatură Română, e aşa distinsă, bună, blândă şi stilată... Ştie cum să ne explice, este mereu cu zâmbetul pe buze, este o DOAMNĂ în adevăratul sens al cuvântului! Noapte bună! happy

| Victoria a răspuns:

Profesoara de spaniola pentru ca se implica foarte mult. Profesorul de religie pentru ca stie sa fie apropiat de noi.

| nobody_9468 a răspuns:

Pai...sa incepbig grin
1. profa de fizica si chimie pentru ca a avut incredere in mine si cu toate ca m'a si criticat si mi s-a pus pata pe ea la un moment dat mi-a dovedit ca are incredere in mine si ca ma apreciazawinking
2. profa de religie pentru ca stie sa vorbeasca cu noi, adica ne anunta ca 'rectoru' e pus pe fapte mari daca mai fumam in spatele scolii, ii spunem pana si cu cine ne combinam si ne da sfaturi bunebig grin
3.profu de info:e un dragalaslaughingmereu radem la ora lui si e si "bun"happy
4.profu de engleza:desi n'aveam habar de engleza acum sunt cea mai bunabig grin, are incredere in mine si e foarte haiostongue
si o ultima idee:intodeauna cand vin profi noi in scoala la inceput nu ne intelegem deloc bine, insa dup'aia suntem cei mai buni prieteni si inverslaughing

bafta

| Alisa a răspuns:

Profu' de info laughing...cand am ore cu el, mereu ma face sa rad, oricat de prost dispusa as fi, sau trista.laughing

| Bia:X a răspuns:

Profa de latinahappy e diriga mea si imi place ca desi are 50 de ani stie sa se poarte cu noi si e mai in mintea noastra, iesim cu ea in oras la film etc ceea ce alti copii din scoala nu fac cu dirigu/a lorhappy

| Deeiu a răspuns:

Profa mea preferata este Doamna Aurica Alionte; x`
Este o profesoara de limba si lit. romana, este foarte calma, ne face mereu sa intelegm lectiile, da note pe merit, isi da seama atunci cand un referat este muncit, sau doar copy paste si la imprimanta, glumeste cu noi, nu ne da teme multelaughing`
Este si rea, da` doar cu cei care o meritahee hee
Ador aceasta profesoara; x`

| Domyno a răspuns:

Profa de mate, diriga (e de franceza), profu de sport (bineinteles), profa de bio si cam atat.

| ÅñdRa a răspuns:

Buna.
Profa de mod1love struck e cea mai tare profa, sta cu noi de vorba si vorbim cu ea si la telefon si pe mess si ne asculta si ne sfatuiestelove struck
si al doilea e al de religie e meserie tipul e super narodhee hee)tot timpul face caterinca

| Andreea_8014 a răspuns:

Pai
1)Diriginta happy
2)Profa de biologie
3)Profa de fizica
4)Profa de informatica
5)Proful de istorie
6)Profa de desen
Si atat straight face

| andy_3925 a răspuns:

Matematica
biologie
chimie
istorie

| lexony a răspuns:

Profesorii mei preferati sunt : profa' d sport si profu' d muzica pentru ca glumim mai des...laughing big grin

| DianaAndreea90 a răspuns:

Profesoara de calitate.(materie de specialitate). foarte calma...si glumeata si da note mariiiii

| 123456789qwertuiop a răspuns:

Doamna diriginta deoarece este draguta profesora de biologie foarte amuzanta, profesoara de istorie ne explica
lectiile, profesoara de engleza
pt.ca ne preda ok si la cei mai
buni din
clasa eu nu sunt buna la
engleza soarta face
prescurtari sau porecle unui coleg ii spun marco desi nu-l
cheama asa. Si profa de desen pt.ca este sensibila ca
unei colege de ale mele numita melinda i-a curs sange din nas dar cine stie de ce si a lasat-o sa plece acasa.saraca cred ca s-a speriat

Întrebări similare