| DeNyyy a întrebat:

Care sunt profesorii vostrii prefeati? de ce?

15 răspunsuri:
| Razvan a răspuns:

Profa de psihologie pentru ca mereu ne arata o alta fata a personalitatii ei atat de complexe, bizare si enigmatice.Natura i-a jucat o festa cand a facut-o femeie.Are absolut tot ce trebuie pentru a ajunge presedintebig grin
Fara doar si poate la ea am vazut cele mai multe manifestari ale intelectului uman. Uneori chiar ma intreb cand a avut timp sa le invete pe toate?thinking
Nu exista tema abordata la care sa nu aiba raspuns. E de 10 ce sa maibig grin

| fluturas a răspuns:

Profu de engle love struck ne explica bine lectiile, mai glumeste cu noi si stie cum sa faca mai frumoasa ora big grin

| Cσσкiє a răspuns:

Bună seară! Păi... profesoara de Limba şi Literatură Română, e aşa distinsă, bună, blândă şi stilată... Ştie cum să ne explice, este mereu cu zâmbetul pe buze, este o DOAMNĂ în adevăratul sens al cuvântului! Noapte bună! happy

| Victoria a răspuns:

Profesoara de spaniola pentru ca se implica foarte mult. Profesorul de religie pentru ca stie sa fie apropiat de noi.

| nobody_9468 a răspuns:

Pai...sa incepbig grin
1. profa de fizica si chimie pentru ca a avut incredere in mine si cu toate ca m'a si criticat si mi s-a pus pata pe ea la un moment dat mi-a dovedit ca are incredere in mine si ca ma apreciazawinking
2. profa de religie pentru ca stie sa vorbeasca cu noi, adica ne anunta ca 'rectoru' e pus pe fapte mari daca mai fumam in spatele scolii, ii spunem pana si cu cine ne combinam si ne da sfaturi bunebig grin
3.profu de info:e un dragalaslaughingmereu radem la ora lui si e si "bun"happy
4.profu de engleza:desi n'aveam habar de engleza acum sunt cea mai bunabig grin, are incredere in mine si e foarte haiostongue
si o ultima idee:intodeauna cand vin profi noi in scoala la inceput nu ne intelegem deloc bine, insa dup'aia suntem cei mai buni prieteni si inverslaughing

bafta

| Alisa a răspuns: