anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce parere aveti despre Liceul Ovidius din Constanta?

3 răspunsuri:
| Alice a răspuns:

Buna. eu sunt din cta. e foarte foarte foarte bun. acolo daca ai medie du-te! e foarte bun, dar si trebuie sa inveti carte sincer. adica te iau dur. daca ai ramas in urma cu o lectie ai ramas cutoata materie. deci sunt si exigenti profesorii dar nu la fel ca la Traian si la Mircea nu`ti recomand sunt numai fitosi si machidoni [uni chiar draguti dar cam rari]. si sunt copii de bani gata! oricum ovidius e foarte bun!

| justtheo a răspuns:

Eu personal sunt acum la gimnaziu acolo, dar la anul intentionez sa dau la liceu tot acolo, poate pentru ca m-am obisnuit dar nu mi se pare asa de greu cum spun unii.Bine inteles, daca corecitudinea este dura, da.Insa nu m-am putut plange niciodata de profesori, iar de colegi depinde de cum nimeresti.In general esti primit fte bine si nu a contat pentru nimeni daca e cineva dintr-o minoriate sau cu bani putsini/ multsi.Totul e sa ai o medie peste 9.30(aproximativ).In rest.bafta:*wave

| AnnaMolly a răspuns:

Este FOARTE bun. Chiar inveti carte si poti intra la orice facultate dupa(ma rog, exceptand cele vocationale, logiclaughing)
Colegii sunt ok. Daca stii sa combini placutul cu utilul chiar iti va placea.
Insa primele luni din clasa a 9a pana te obisnuiesti vor fi un calvar x_x.