| Emeraude a întrebat:

Cu ce medie generala ai intrat in liceu? Si... cu ce medie ai iesit?batting eyelashes (P. S.: Sarbatori fericite tuturor utilizatorilor TPU!)

Răspuns Câştigător
| cucurigu a răspuns:

La examenul de capacitate am avut putin peste 9, ca si media de admitere in liceu. Apoi am luat bacul cu 9 60. Media din liceu tot cam asa. Oricum nu sunt relevante notele. V-au indobitocit profesorii astia. Sunt inapti si tot ceea ce stiu sa faca e sa va ameninte cu notele, acasa parintii va zic sa luati doar note mari. Pana la urma ajungeti si voi sa credeti ca notele sunt oglinda voastra.

19 răspunsuri:
| Bacemi a răspuns:

Am intrat cu 7, 72 si am iesit cu 9, 42.

| arysa a răspuns:

Am intrat cu 9, 60; inca nu am iesit dar pana acum am avut mediile 9, 43 si 9, 45.

eluveitie
| eluveitie a răspuns:

Am intrat cu 9, 47 ...sunt abia clasa a 11-a deci încă n'am ieşit laughing

| yellowalien a răspuns:

Am intrat cu 9. 73 si acu astept bacu laughing)

cami
| cami a răspuns:

Eu am intrat cu 9. 39, si sunt foarte mandra de nota mea.

| xibalba a răspuns:

Am intrat cu 9, 78 sau 9. 76, nu mai retin. De iesit inca nu am iesit laughing

| Emeraude explică:

@MissPsychoPanda: sunt de acord cu tine! Mie chiar parintii mi-au insuflat chestia cu "capra vecinului", din cauza asta am alergat mereu dupa note (dar bineinteles, m-a ajutat intr-un fel, propunandu-mi de fiecare data sa iau note cat mai mari si in concluzie, sa invat mai mult); si tot din cauza asta, niciodata n-am fost pe deplin multumita de mine, fara sa-mi dau seama ca... doar atat pot eu si ca nu am de ce si cum sa-mi depasesc limitele!
Va felicit pe toti cei care ati raspuns pana acum, dar si pe cei care veti raspunde in continuare pentru rezultate, oricare ar fi ele, sunt ale voastre si trebuie sa va mandriti intotdeauna cu ele, la fel cum face si @cami!
Si ca sa-mi raspund propriei intrebari, eu am intrat in liceu cu 9. 69, si am iesit cu 9, 94, desi toti ma considerau mediocra doar pentru simplul fapt ca nu aprofundam anumite materii care nu mi-au placut niciodata si chiar si din cauza unor profesori... dar ma rog, nu m-a ajutat cu nimic ca am iesit cu o medie mare, tot n-am scapat de examenul de admitere...heh

Succes in continuare tuturor! happy

| Klara a răspuns:

Am intrat cu 9. 52 si am iesit cu 9. 76

| T30D0RA a răspuns:

Am intrat cu 9. 33, dar inca nu am iesit. big grin

| Katiee^^ a răspuns:

Eu am intrat cu 10 laughing) Am fost putin "tocilara" la unele materii.Chiar daca trebuia sa mai suport cateodata chestii de genu' : " tocilara asta iar a luat 10", nu-mi pare rau.Inca nu am terminat happy. Si mie mi-au insuflat chestia cu " capra vecinului ".

| Katiee^^ a răspuns:

Aaaaa... am uitat! Sarbatori fericite si tie happy!

| Bia:X a răspuns:

Am intrat cu 8. 78... si de iesit nu am iesit incahappy

| cipri08 a răspuns:

Am intrat cu 8, 88! De iesit mai am vreo 3 ani... Sarbatori fericite si tie...

| betty17 a răspuns:

Cand am intrat la liceu in clasa a9a am avut media 8, 89, iar clasa a10a am terminat cu media 9, 04, acum in clasa a11a nu s-au incheiat mediile

succes

| cucu a răspuns:

Am intrat cu 9. 50. am iesit cu 7 si ceva ...nu mai stiu. oricum nu conteaza liceul deloc

| zorialbi a răspuns:

Nu mai stiu exact ca a trecut ceva timp de atunci, cand am intrat am avut in jur de 9, 60 si cand am iesit cam 9, 40.

| dororai a răspuns:

Am intrat cu 8, 70 şi am ieşit cu 9, 47.

| Deeza a răspuns:

Am intrat cu 9, 91. Mai am pana sa ieswinking

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca imi aduc bine aminte, am intrat cu media 8. 82 si am iesit cu 9. 32. N-am fost deloc multumita de media de intrare, fiindca imi mai trebuiau inca vreo zece sutimi ca sa intru la liceul la care imi doream. Insa tin minte cat m-am bucurat ca am trecut BAC-ul cu media peste 9, cu toate ca nu imi folosea deloc pentru intrarea la facultate, unde trebuia sa dau examen. Ciudata mentalitatea asta a noastra, a romanilor in general, luptam atat de mult pentru note; reprezinta oarecum o mandrie pentru noi ca am luat 9, iar Gigel a luat 7, cand cel mai mult conteaza cu ce ramai in minte.

Întrebări similare