| Emeraude a întrebat:

Cu ce medie generala ai intrat in liceu? Si... cu ce medie ai iesit?batting eyelashes (P. S.: Sarbatori fericite tuturor utilizatorilor TPU!)

Răspuns Câştigător
| cucurigu a răspuns:

La examenul de capacitate am avut putin peste 9, ca si media de admitere in liceu. Apoi am luat bacul cu 9 60. Media din liceu tot cam asa. Oricum nu sunt relevante notele. V-au indobitocit profesorii astia. Sunt inapti si tot ceea ce stiu sa faca e sa va ameninte cu notele, acasa parintii va zic sa luati doar note mari. Pana la urma ajungeti si voi sa credeti ca notele sunt oglinda voastra.

19 răspunsuri:
| Bacemi a răspuns:

Am intrat cu 7, 72 si am iesit cu 9, 42.

| arysa a răspuns:

Am intrat cu 9, 60; inca nu am iesit dar pana acum am avut mediile 9, 43 si 9, 45.

eluveitie
| eluveitie a răspuns:

Am intrat cu 9, 47 ...sunt abia clasa a 11-a deci încă n'am ieşit laughing

| yellowalien a răspuns:

Am intrat cu 9. 73 si acu astept bacu laughing)

cami
| cami a răspuns:

Eu am intrat cu 9. 39, si sunt foarte mandra de nota mea.

| xibalba a răspuns:

Am intrat cu 9, 78 sau 9. 76, nu mai retin. De iesit inca nu am iesit laughing

| Emeraude explică:

@MissPsychoPanda: sunt de acord cu tine! Mie chiar parintii mi-au insuflat chestia cu "capra vecinului", din cauza asta am alergat mereu dupa note (dar bineinteles, m-a ajutat intr-un fel, propunandu-mi de fiecare data sa iau note cat mai mari si in concluzie, sa invat mai mult); si tot din cauza asta, niciodata n-am fost pe deplin multumita de mine, fara sa-mi dau seama ca... doar atat pot eu si ca nu am de ce si cum sa-mi depasesc limitele!
Va felicit pe toti cei care ati raspuns pana acum, dar si pe cei care veti raspunde in continuare pentru rezultate, oricare ar fi ele, sunt ale voastre si trebuie sa va mandriti intotdeauna cu ele, la fel cum face si @cami!