| Pumba a întrebat:

Cum e la liceu? Care sunt cerintele profesorilor? Sunt multe ore(5-6-7 pe zi)? Materia e grea? Eu sunt o fata mai "serioasa"(ma refer la faptul ca nu imi place sa chiulesc "fara numar, fara numar"laughing, adica chiulesc si eu ca tot omu ca nu sunt eu "regina tocilarilor" dar nu chiar toata ziua, nu imi place sa ma bag in grupul celor care se ocupa cu deranjatul orelor spre exemplu(dar nici nu ma apuc sa parasc sa mai stiu eu ce), imi place sa-mi ajut colegii cand pot, sunt un om de cuvant, dar sub nicio forma nu bag o tigara sau alcool in gura(asta in "timpul >programului"laughing:") cam cum credeti ca am sa fiu primita de colegi? Si cam care este atmosfera intr-un liceu economic de nivel mediu(Grupul scolar Virgil Madgearu Iasi)? Dau Fundita si Vot!
happy

Răspuns Câştigător
| Castorul a răspuns:

Eu cred ca o sa te integrezi foarte bine!
La liceu sunt 6 ore pe zi, cu o exceptie, adica o zi pe saptamana o sa ai 7 ore. Iar profesorii sunt ceva mai exigenti, dar daca spui ca esti o fata care isi vede de treaba, o sa observe asta si o sa te aprecieze (chair daca nu o sa recunoasca asta pe fata).
In legatura cu colegii e destul sa fii o fire deschisa si zambitoare. Nu trebuie sa dai tu tonul la chiul sau la bautura, e bine sa arati ca ai anumite principii si anuminte limite pe care nu vrei sa le incalci. Eu zic ca o sa te accepte si o sa va intelegeti foarte bine. Spun asta pentru ca si eu sunt cam la fel ca tine, si n-am avut probleme cu integratul.
Primele zile sunt destul de interesante, pentru ca atunci toata lumea e un pic stresate si nimeni nu vrea sa supere pe nimeni tongue
Bafta multa la liceu!

1 răspuns:
| cristi1212 a răspuns: