anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cum pun videoclip pe youtube? ca mi-am facut cont dar nu stiu ce re sa fac mai departe

21 răspunsuri:
| andreutz a răspuns:

Pai te loghezi cu contul tau...si apoi vezi ca iti apare in dreapta sus un buton galben, pe care scrie "upload"... dai click acolo si selectezi "video file". apoi iti selectezi videoclipul care vrei si gata happy

| Paula a răspuns:

Upload, si mai departe te descurci oh go on

| BabyWL a răspuns:

Da, poti face si cum zice Andreutz dar mai sunt si anumite programe de descarcat de pe youyube. Daca nu resusesti cum zice el. sa mi lasi scris sa ti dau id ul meu d messenger si am iti trimit programul care il am eu de descarcat de pe youtube.

| KandaYuuko a răspuns:

Pai te loghezi si dai click pe numele tau pe urma dai la "my videos",
dupa aceea dai sus in dreapta langa nume"upload". Dupa asta e un buton galben pe care scrie "upload video", dai click si selectezi videoclipul. Sper ca te-am ajutat.

| andreiasavescu a răspuns:

Sus in dreapta iti apare un buton auriu pe care scrie "upload", dai click pe el, dupa care iti va aparea video file si gata! happy

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mie numi mere contul frate

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pai dupa upload ce dau?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Stiu daca im spui cum im schimb idu te rog e usor cauta windows movie marker si bada gum

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Dai pe baga pe youtube si gata laughing

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pai dupa ce ti-ai fac cont in coltup pagini dreapta sus clik dreapta pe nume dai la my videos apesi pe Uploaded Videos iti apare schean apesi putin mai jos scrie Uploaded Videos apesi acolo iti pui vedeoclipul si gata

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

E un buton galben, pe care scrie "upload"... dai click acolo si selectezi "video file". apoi iti selectezi videoclipul asa il bagi

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ms pentru raspuns

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mie imi zice ca nu procesat inca sad ce sa fac sadajutati-ma

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Da eu nu gasesc uploadu crying

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

BabyWL trm ala:d

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mai simplu e sa scrii pe Google:youtube uploadtongue

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Asaas

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cum pun videoclip pe youtube? ca mi-am facut cont dar nu stiu ce re sa fac mai departe

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pai scrie numele de utilizator si parola sau da-mi me numele de uilizator si parola si ce vitio clpi

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ma imi daii si mie id tau ca sa imi dai programul?

| laurentziu12_6356 a răspuns:

(mooning)